Анотація курсу

Предметом вивчення  навчальної дисципліни є особливості та закономірності створення функціонування та розвитку підприємств в різних сферах підприємницької діяльності, а також закономірності прояву та особливості використання соціокультурних компонент у процесі підприємницької діяльності та ділової взаємодії.

Міждисциплінарні зв’язки: Дисципліна «Підприємництво» пов’язана з такими навчальними курсами, як “Менеджмент організацій”, “Управління бізнесом”, “Господарське право”, “Державне регулювання економіки”.

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1. Теоретичні основи підприємництва

2. Практичні основи підприємництва

Метою викладання навчальної дисципліни “Підприємництво” — оволодіти комплексом знань з основ підприємництва, сформувати навички підприємницького мислення.

Основними завданнями вивчення дисципліни “Підприємництво” є:

· з’ясувати місце дисципліни в навчальному процесі, розкрити її основну мету та визначити основні категорії підприємництва;

· дати чіткі уявлення про загальнотеоретичні засади підприємництва;

· ознайомити із сучасним станом розвитку підприємництва та його проблемами;

· сформувати у студентів цілісне бачення проблем підприємницької діяльності;

· озброїти студентів навичками і вміннями, необхідними для організації власної справи.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:

знати:

·        основні поняття та сутність підприємницької діяльності;

·        особливості підприємницької діяльності та функції бізнес-культури;

·        загальні умови започаткування і ведення підприємницької діяльності та бізнес-культури, положення, принципи і методи підприємницького менеджменту;

·        ключові аспекти організації малого підприємництва, етику та культуру ділового спілкування, психологію підприємницької діяльності;

·        нормативно-правову базу та особливості державного регулювання підприємницької діяльності, договірні взаємовідносини у підприємництві, культуру ведення бізнесу;

·        шляхи підвищення ефективності підприємництва;

·        технології попередження та усунення бізнес-конфліктів;

·        особливості використання соціально-психологічних методів управління в контексті формування бізнес-культури;

·        принципи сучасної етики бізнесу; ціннісні аспекти підприємництва та бізнес-культури.

вміти:

·        здійснювати підприємницьку та інноваційну діяльність щодо заснування власної справи;

·        забезпечувати результативність інноваційних процесів та створювати умови для розкриття творчого потенціалу;

·        мінімізувати ризик при прийнятті підприємницьких рішень;

·        аналізувати та ідентифікувати етичні проблеми в сфері бізнесу;

·        ідентифікувати цінності особи та групи;

·        цілеспрямовано формувати імідж, що задовольняв би статусним вимогам;

·        визначати організаційні заходи щодо формування та підвищення ефективності організаційної культури; визначати ключові характеристики організаційної культури;



آخر تعديل: الثلاثاء، 13 حزيران 2023، 2:39