Робоча програма дисципліни "Основи рекламно-аналітичної діяльності"

В результаті вивчення даної дисципліни студенти повинні вміти створювати ефективну комунікаційну інфраструктуру організації, забезпечувати внутрішню і зовнішню комунікації, громадськими організаціями, комерційними структурами, засобами масової інформації; брати участь у формуванні та підтримці корпоративної культури для інформаційно-аналітичного забезпечення.

Процес вивчення дисципліни спрямований на формування наступних складових у студента: загальнокультурні, володінням основними методами, способами і засобами отримання, зберігання, переробки інформації, має навички роботи з комп'ютером як засобом управління інформацією; здатності працювати з інформацією в глобальних комп'ютерних мережах; професійний аспект вивчення дисципліни спрямований на підготовку, організувати і провести анкетування та опитування думки споживачів і громадської думки; здійснити обробку і підготовку даних для аналізу.

Завданням курсу є формування фундаментальної компетентності студентів в області організації роботи рекламної діяльності та практичної готовності до здійснення інформаційно-аналітичних професійних функцій у сфері реклами.

Мета курсу оволодіння інформаційно-аналітичними технологіями для використання їх у своїй професійній рекламній діяльності.

Завдання:

-   вивчення прикладних питань інформаційних технологій, можливостей їх використання в процесі рекламної діяльності;

-   отримання основних знань про технології баз даних (СКБД). Знання основних архітектур баз даних, вміння використовувати їх можливості при підготовці, розробці та реалізації рекламних заходів;

-   вивчення теоретичних основ і отримання практичних навичок роботи з вивчення потенційної рекламної аудиторії, обробці результатів дослідження аудиторії з використанням сучасних статистичних програмних продуктів;

-   розгляд прикладних програм які використовуються в рекламних дослідженнях.


Клацніть посилання РПНД дисципліни Основи рекламно-аналітичної діяльності.docx щоб відобразити файл.