|
Положення про дистанційне навчання, затверджене наказом МОН №466 від 25.04.13 |
|
|
Методичні рекомендації для викладачів з розробки електронного курсу дисципліни |
|
|
Про ролі на сайті Moodle |
|
|
Графік опитування 2022-2023 навчальний рік |
|
|
Сертифікати |
|
|
Програма сертифікатного курсу |
|
|
Наповнення курсів інформаційними ресурсами |
Це зразок ресурсу типу Файл |
Студенти можуть завантажити файл на свій комп'ютер чи смартфон або відкрити його прямо в браузері.
|
|
Це зразок ресурсу типу Папка |
Такий ресурс може містити багато файлів і підпапок, які студенти можуть завантажувати і використовувати за призначенням.
|
|
Це зразок ресурсу типу Вебсторінка |
У вигляді веб-сторінки доцільно розміщувати матеріали, які викладачу доводиться часто редагувати.
|
|
Це зразок ресурсу типу URL |
З його допомогою викладач може робити посилання на джерела інформації в Інтернеті, які він вважає корисними студентам для вивчення дисциплін, які він викладає
|
|
Як вводити формули |
|
|
Як редагувати курс |
|
|
Як створити ресурс типу Файл |
|
|
Як створити ресурс типу Папка |
|
|
Як створити ресурс типу Веб-сторінка |
|
|
Як створити ресурс типу URL або гіперпосилання |
|
|
Як створити посилання на файл у хмарному сховищі |
|
|
Як створити ресурс типу Нотатка |
|
|
Методи навігації на сайті |
|
|
Як користуватися вбудованим редактором |
|
|
Що таке Завдання і як вони використовуються |
|
|
Відображення формул засобами ТеХ |
|
|
Відображення формул засобами ТеХ (copy) |
|
|
Створення відолекцій у програмі Sceencast-o-matic |
Відео (переглядати зі звуком) |
|
Використання сервісу Диск Google при створенні електронних курсів |
Це приклад ресурсу типу URL, що містить посилання на документ Google, до якого відкритий спільний доступ. |
|
Робота з Диском Google (відеоурок) |
- переглядати зі звуком бажано у повноекранному режимі |
|
Використання сервісу Zoom |
Як користуватися сервісом відеоконференцзв'язку Zoom |
|
|
3. Створення завдань і налаштування журналу оцінок |
Створення завдань |
|
|
Перевірка і оцінювання завдань |
|
|
Як дистанційно проводити контрольні |
|
|
Як користуватися Журналом оцінок |
|
|
Заняття 3. Створення і використання завдань і тестів |
Як записати студентів на курс |
|
|
Про тестові питання, тести і категорії тестових питань |
|
|
Створення тестових питань |
|
|
Імпорт тестових питань за допомогою XML-конвертера |
|
|
Конвертер онлайн (відкривається у новому вікні) |
|
|
XML-конвертер (ехе-файл у архіві) |
|
|
Імпорт тестовиз питань за допомогою шаблону Word |
|
|
Шаблон для створення та імпорту тестових питань |
|
|
Створення тестів |
|
|
Перегляд результатів тестування |
|
|
Заняття 4. Робота зі студентіами на сайті Moodle |
Інструкція для студентів - Як складати тест |
|
|
Заняття 5. Моніторинг завершення та умовний доступ до елементів курсу, засоби комунікації та глосарій |
Моніторинг завершення елементів курсу |
|
|
Умовний доступ до елементів кусу |
|
|
Засоби комунікації |
|
|
Заняття 6. Інші елементи курсу |
Створення глосаріїв |
|
|
Конвертер для глосарія |
|
|
Діяльність типу Заняття |
|
|
Діяльність типу Семінар |
|
|
Заняття 7. Робота з курсом Moodle |
Блоки в курсі Moodle |
|
|
Як вести облік відвідуваності |
|
|
Як користуватися елементом курсу Відвідування |
|
|
Параметри курсу Moodle |
|
|
Створення резервної копії курсу |
|