عام
Мета навчальної дисципліни: формування у здобувачів вищої освіти системи фахових компетентностей з використання основ організації проектної роботи, підготовки та проведення виставкової діяльності як можливості презентувати та реалізувати проект нового туристичного продукту; методик організації та проведення ефективної виставкової роботи туристичного підприємства; набуття комплексу теоретичних і практичних знань й навичок для вирішення організаційних завдань на сучасному етапі розвитку туристичної галузі.
Завдання навчальної дисципліни:
- сформувати уявлення про основи проектування;
- оволодіти уміннями та практичними навичками розробки нових туристичних проектів, навчиити розробляти туристично-екскурсійний продукт;
- розглянути теоретичні основи розробки та планування виставок;
- оволодіти загальною методикою підготовки та проведення виставок.
- Посилання на лекційні та практичні заняття в ZOOM: https://zoom.us/j/5525493538?pwd=QTJrZG83L3B0WkhzUVhSWGxnUTA1QT09Ідентифікатор конференції: 552 549 3538Код доступу: 11111
Поточний контроль, модульний контроль, підсумковий контроль (Іспит). Поточний контроль здійснюється під час проведення практичних занять та перевірки самостійного виконання індивідуальних завдань кожним студентом.
Основними формами проведення поточного контролю з дисципліни є усне опитування з кожної теми навчальної програми; письмове експрес-опитування з кожної теми навчальної програми; аналіз практичних ситуацій; модульне тестування за модулями дисципліни; виконання та перевірка індивідуальних самостійних завдань.Шкала оцінювання: національна та ECTS
Сума балів за всі види навчальної діяльності
Оцінка ECTS
Оцінка за національною шкалою
для екзамену, курсового проекту (роботи), практики
для заліку
90 – 100
А
відмінно
зараховано
82-89
В
добре
75-81
С
64-74
D
задовільно
60-63
Е
35-59
FX
незадовільно з можливістю повторного складання
не зараховано з можливістю повторного складання
0-34
F
незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни
не зараховано з обов’язковим повторним вивченням дисципліни
1. Бабаев В.М. Управління проектами: Навчальний посібник для студентів. - Харків: ХНАМГ, 2006. - 244 с.
2. Білущак Т.М. Організація виставкової діяльності: курс лекцій / Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2017. 72с.
3. Білущак Т., Акиджи В. Віртуальні виставки: нові можливості у соціально-комунікаційних інституціях. «Інформація, комунікація, суспільство» (ICS-2018: матеріали VII Міжнародної наукової конференції. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. С.81-82.
4. Божкова В., Чикалова А. Виставкова діяльність як ефективний інструмент просування промислової продукції на нові ринки збуту. Маркетинг і менеджмент інновацій, 2015. № 3. С. 11-19.
5. Грищенко І.М. Ринкові аспекти виставкової діяльності в Україні на сучасному етапі // Актуальні проблеми економіки.-2006.-№9,-С.113-119.
6. Гуменна О. Методичні підходи до аналізу виставкової діяльності // Економіка АПК.- 2004.-№7.-С.44-50.
7.Корніюк О. Виставкова діяльність: нові пріоритети//Бухгалтерія.-2005.-№34.-С.73-74.
8. Пекар В. Основи виставкової діяльності: Навч. посібн. / Евроиндекс, 2009. 348 с.
9. Рудавський О. Виставки: Все більше і більше// Вісник податкової служби України.- 1999.-№13.-С.40-42.
10. Самарченко О. «Виставково-ярмаркові» документи: «до», «під час» та «після» //Бухгалтерія.-2006.-№38.-С.39-42.
11. Тарасова Н. Організуємо виставку// Бухгалтерія.-2006.-№38.-С.29-33.
12. Ткаченко Т.І., Дупляк Т.П. Виставковий бізнес: монографія / Київ: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2016. 244 с.
13. Туровська Л., Смоляр І. Електронна виставка як комунікаційна модель діяльності наукової бібліотеки. Вісник Книжкової палати. 2015. № 3. С. 29–31.
14. Циганкова Т. Виставки і ярмарки як інструменти маркетингу: Міжнародна практика та українські реалії И Маркетинг в Україні.-2000.-№2.- С.38-41.
Конспект лекцій з дисципліни