Анотація
Медіакритика (медійна критика, критика засобів масової комунікації) – це сегмент журналістики, що аналізує та оцінює медійний продукт. Її предметом може бути форма, зміст медійного продукту, тенденції та обставини його виробництва, їхнє значення, вплив на суспільство, взаємодія з ним та ін. Жанрові й тематичні межі медіакритики розмиті: вона межує з критикою різного мистецтва, політичною та соціальною публіцистикою, есеїстикою, художньою літературою та ін.
Дисципліна «Медіакритика» − вивчає сучасну медійну журналістику, медійний контент ЗМІ, розуміння видів контенту, його доречності для опублікування в медіа.
Мета дисципліни – забезпечити теоретичну і практичну підготовку фахівців у галузі журналістики, надати студентам навички формування критичного аналізу мультимедійного контенту, розглянути основні форми медійної діяльності, медійні стратегії; трансформації діяльності журналіста за умов медіа. Студенти повинні знати: основи медійної концептуальності, цільову аудиторію, групи; принципи організаційної роботи медійної публікації; теорію створення різних платформ для медійної історії, принципи інтерфейсу на різних компʼютерних програмах, цифровий вплив на візуальний формат інформаційного продукту.
Завдання дисципліни:
– дати студентам розуміння поняття медіа контенту;
– навчити відрізняти види журналістських повідомлень, аналізувати контент;
– формувати контент для різних медіа з урахуванням їхніх особливостей; навички письмової та усної професійної комунікації державною й іноземною мовами.
– оцінювати журналістський матеріал щодо запитам читацької аудиторії, орієнтуватися у світовій журналістській інформації;
– розуміти специфіку адаптації контенту до різних платформ;
– мати навички критично аналізувати цифрові носії, одночасно з різними ЗМІ (інформ-агенції, редакції, газеті, телеканали та ін.).
– набути здатність визначати і виконувати професійні завдання з організації медійної роботи, користуватися цифровими носіями (фотографічне й телевізійне обладнання з комп’ютерним обробленням).