Genel
ОСНОВИ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ Викладач КОБЮК СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА
Зміст навчальної дисципліни згрупований в три основні модулі. Зокрема, в Модулі 1 «Реалізація феномену корпоративної культури в структурі організації» розглядається сутність корпоративної культури, її ґенеза та основні принципи. В темах, представлених в означеному модулі, проаналізовано сутність корпоративної етики як складової корпоративної культури, зміст корпоративних етичних кодексів, організаційні конфлікти як соціально-психологічне явище, феномен морального конфлікту в діяльності організації та основні стратегії його подолання.
Модуль 2 «Комунікативний вимір корпоративної етики» присвячений аналізу комунікативної специфіки корпоративної культури. В темах означеного модуля розглянуто сутність організаційних комунікацій, їх зміст та умови реалізації; особливості організаційного комунікативного процесу; бар’єри організаційних комунікації та способи їх подолання; сутнісні особливості етики організаційних колективних обговорень. Заслуговує на особливу увагу детальний аналіз етики владних комунікацій, зокрема, особливості етичної комунікативної поведінки керівника організації та специфіка лідерської організаційної взаємодії.
В Модулі 3 «Імідж організації в аспекті корпоративної культури» аналізується феномен організаційного іміджу та його класифікаційні ознаки, стратегії створення позитивного іміджу організації. Особлива увага приділяється аналізу реалізації іміджевих технологій у процесі організації корпоративного свята як важливого чинника формування корпоративної культури.
Практична робота
Мета: Визначити сутнісний зміст корпоративної культури
1. Дослідити можливі зміни корпоративної культури як зовнішньої так і внутрішньої сфери організації.
2. Охарактеризувати корпоративну культуру в аспекті її сутності, особливостей формування та розвитку.
Модульна контрольна робота № 1
Тема: Реалізація феномену корпоративної культури в структурі організації
Мета: Проаналізувати роль і місце корпоративної культури в структурі сучасної організації
Завдання:
1. Дослідити сутність корпоративної етики з позиції базових морально-психологічних стереотипів організації в аспекті її ґенези та сучасного стану.
2. Визначити основні принципи корпоративної культури та її функціональну зумовленість.
3. Проаналізувати сутність морального конфлікту в організації, його причини виникнення та основні способи подолання.
Мета: Визначити сутнісні риси організаційної комунікації
Завдання:
1. Охарактеризувати сутність організаційної комунікації та визначити її змістовні ознаки.
2. Визначити найбільш суттєві риси комуніканта в процесі реалізації етичного аспекту комунікації.
3. Дослідити основні способи подолання комунікаційних бар’єрів.
Тема: Комунікативний вимір корпоративної етики
Мета: Проаналізувати сутність комунікацій в організаціях з позиції їх ролі і місця в системі корпоративної культури
Завдання:
1. Проаналізувати етичний зміст організаційного комунікативного процесу в організаційній системі.
2. Визначити зміст, особливості та основні стратегії міжособового спілкування в організації та етичні норми проведення колективних обговорень.
3. Дослідити особливості реалізації владних організаційних комунікацій з позицій їх відповідності нормам та принципам корпоративної культури.
Шановне студенство в контексті вивчення курсу ви маєте опрацювати дві практичні роботи по кожному модулю курсу. В допомогу вам розміщуємо на сторнці курсу підручник "Основи корпоративної культури" за допомогою якого ви зможете опрацювати матеріал та надати відповіді на поставлені питання.