Питання за темою

1.    Вкажіть на місце та роль підготовчої стадії у процедурі розробки бізнес-плану підприємства?

2.    У чому полягає зв’язок між підготовчою стадією розробки бізнес-плану та процесом стратегічного планування?

3.    Якою є загальна логіка процесу стратегічного планування на підготовчій стадії розробки бізнес-плану?

4.    У чому полягає суть проведення зовнішнього аналізу та якою є його роль на підготовчій стадії розробки бізнес-плану?

5.    Логіка та методика побудови матриці оцінки загальноекономічних факторів впливу зовнішнього середовища на реалізацію підприємницького проекту.

6.    Аналіз галузевих факторів як складова зовнішнього аналізу, його завдання.

7.    Аналіз конкурентоспроможності підприємства, його місце у процесі проведення зовнішнього аналізу; методи оцінки конкурентоспроможності підприємства.

8.     У чому полягає суть проведення внутрішнього аналізу та якою є його роль на підготовчій стадії розробки бізнес-плану?

9.     Матриця 8^0Т-аналіз проекту: методика складання, місце та роль в межах внутрішнього аналізу.

10.    Що таке місія підприємства (бізнес-проекту), якими є її основні елементи та у чому полягає доцільність розробки?

11.     Дайте визначення терміну „цілі” підприємства (підприємницького проекту). 12. Якими є вимоги до їх формулювання, які вони виконують функції та за якими напрямами їх слід формувати?

13.     Процес аналізу стратегічних альтернатив та обрання стратегії реалізації підприємницького проекту: мета та місце в межах підготовчої стадії розробки бізнес-плану.

14.     Якою є основна мета формування ділової (конкурентної) стратегії? Наведіть декілька методичних підходів до їх формування.

15.     Розробка тактики реалізації підприємницького проекту: зміст цієї роботи, види тактики.

Питання для самостійного вивчення

1.     Процес планування та формування стратегії підприємства.

2.     Теоретичні засади оцінки рівня конкурентоспроможності продукції підприємства.

Питання для дискусії

1.     Доцільність проведення зовнішнього та внутрішнього аналізу у процедурі розробки бізнес-плану підприємства.

2.     Джерела формування та методи оцінки зовнішніх і внутрішніх факторів впливу на реалізацію бізнес-проекту.

3.     Місце, роль та доцільність розробки таких компонент підготовчої стадії складання бізнес-плану, як: 8^0Т-аналіз, місія та цілі підприємства (реалізації підприємницького проекту).

4.     Взаємообумовленість показників ефективності та ризику реалізації підприємницького проекту із обґрунтуванням стратегії та тактики його реалізації.

План семінарського заняття

1.     Логіка процесу стратегічного планування на підготовчій стадії.

2.     Оцінка сприятливих зовнішніх можливостей та загроз реалізації бізнес-проекту.

3.      Виявлення сильних і слабких сторін підприємства (бізнес-проекту).

4.     Визначення місії підприємства (бізнес-проекту) та формування цілей його діяльності.

5.      Аналіз стратегічних альтернатив та обрання стратегії