Практична 3

Тема: Аудиторія інтернет-ЗМІ

Підготувати конспект за планом заняття

1. Поняття "аудиторія інтернет-ЗМІ". Особливості та характеристики аудиторії Інтернет-ЗМІ.

2. Типи аудиторії інтернет ЗМІ (за демографічними, психографічними, поведінковими характеристиками).

3.Фактори, які впливають на формування та поведінку інтернет-аудиторії.

4. Методи та інструменти дослідження аудиторії інтернет-ЗМІ (кількісні та якісні).

5. Аналіз аудиторії інтернет-ЗМІ (сегментація, профілювання).

6. Використовуючи інструменти аналітики, дослідіть аудиторію інтернет-ЗМІ, який вам імпонує/який ви найчастіше читаєте.

Також для аналізу аудиторії інтернет-ЗМІ надайте відповіді на такі питання:

1. Проаналізувати, з яких джерел ви отримуєте інформаціію. Записати їх

2. Проаналізувати, як часто ви звертаєтеся до цих джерел - описати

3. Чи перевіряєте інформацію, отриману з цих джерел?

4. Інформацію якого змісту ви, переважно, читаєте?