Практична 3
Тема: Аудиторія інтернет-ЗМІ
Підготувати конспект за планом заняття
1. Поняття "аудиторія інтернет-ЗМІ". Особливості та характеристики аудиторії Інтернет-ЗМІ.
2. Типи аудиторії інтернет ЗМІ (за демографічними, психографічними, поведінковими характеристиками).
3.Фактори, які впливають на формування та поведінку інтернет-аудиторії.
4. Методи та інструменти дослідження аудиторії інтернет-ЗМІ (кількісні та якісні).
5. Аналіз аудиторії інтернет-ЗМІ (сегментація, профілювання).
6. Використовуючи інструменти аналітики, дослідіть аудиторію інтернет-ЗМІ, який вам імпонує/який ви найчастіше читаєте.
Також для аналізу аудиторії інтернет-ЗМІ надайте відповіді на такі питання:1. Проаналізувати, з яких джерел ви отримуєте інформаціію. Записати їх
2. Проаналізувати, як часто ви звертаєтеся до цих джерел - описати
3. Чи перевіряєте інформацію, отриману з цих джерел?
4. Інформацію якого змісту ви, переважно, читаєте?