Практична 4

Завдання:

1. Самостійно опрацювати матеріали зі списку джерел, зазначені нижче.

2. Дати письмову відповідь на наступні питання (загальний обсяг має складати до 2 сторінок):

1. Які можливості дає CRM-система при роботі з клієнтами?

2. Які можливості дає CRM-система при здійсненні продажів?

3. Що дозволяє CRM-система при здійсненні фінансового обліку?

4. Як CRM-система дозволяє керувати завданнями?

5. Які варіанти бізнес-аналітики можливо за допомогою CRM-системи?

6. Як використання CRM-систем дозволяє оптимізувати документооббіг?

7. Що таке воронка продажів у CRM-системах?

8. Які переваги дає використання калькулятора послуг у CRM-системі?

9. Які можливості відкриває інтеграції CRM-системи з сайтом компанії?

10. Які можливості відкриває інтеграції CRM-системи з IP-телефонією?

11. Які є варіанти автоматичних сповіщень за допомогою CRM-системах?

3. Відповіді завантажити у вигляді PDF-файлу до системи Moodle на цій сторінці нижче.