Практична 4
Завдання:
1. Самостійно опрацювати матеріали зі списку джерел, зазначені нижче.
2. Дати письмову відповідь на наступні питання (загальний обсяг має складати до 2 сторінок):
1. Які можливості дає CRM-система при роботі з клієнтами?
2. Які можливості дає CRM-система при здійсненні продажів?
3. Що дозволяє CRM-система при здійсненні фінансового обліку?
4. Як CRM-система дозволяє керувати завданнями?
5. Які варіанти бізнес-аналітики можливо за допомогою CRM-системи?
6. Як використання CRM-систем дозволяє оптимізувати документооббіг?
7. Що таке воронка продажів у CRM-системах?
8. Які переваги дає використання калькулятора послуг у CRM-системі?
9. Які можливості відкриває інтеграції CRM-системи з сайтом компанії?
10. Які можливості відкриває інтеграції CRM-системи з IP-телефонією?
11. Які є варіанти автоматичних сповіщень за допомогою CRM-системах?
3. Відповіді завантажити у вигляді PDF-файлу до системи Moodle на цій сторінці нижче.