Плани практичних занять для студентів заочної форми навчання

Тема: Сучасна реклама в туризмі: предмет, функції, цілі, завдання

Завдання: підготувати конспект з відповідями на питання за планом заняття

План заняття

1. Характеристика реклами, її особливості застосування в туризмі.

2. Поняття реклами, її завдання в туризмі.

3. Завдання реклами в туризмі: на користь покупців; на користь просування і продажу туристичного продукту; на користь створювачів туристичного продукту.

3. Типи реклами в туризмі.                 

4. Умови підвищення реклами в туризмі.

5. Принципи і функції реклами в туризмі.

Тема: Рекламні технології у туризмі

Завдання: підготувати конспект з відповідями на питання за планом заняття

План заняття

1. Реклама у пресі та її особливості.

2. Радіореклама та її особливості.

3. Телевізійна реклама та її особливості. Аудіо- візуальна реклама та її особливості.

4. Друкована реклама та її особливості. Пряма поштова реклама та її особливості. Зовнішня реклама та її особливості.

5. Реклама на транспорті та її особливості. Рекламні сувеніри. Екранна реклама в туризмі. та її особливості. Пряма реклама в туризмі.

6. Допоміжні рекламні засоби. Internetреклама та її особливості.  

Тема: Технології та стратегії створення рекламних звернень

Завдання: підготувати конспект з відповідями на питання за планом заняття

План заняття

1. Процес впливу, сприйняття і розуміння реклами.

2. Вибір виду реклами в залежності від характеру рекламної кампанії.

3. Мова реклами та її специфіка.

4. Методика підготовки рекламного повідомлення для мас-медіа.

5. Цілі рекламних досліджень споживачів туристичних послуг.

Тема: Особливості створення та оформлення рекламних звернень

Завдання: підготувати конспект з відповідями на питання за планом заняття

План заняття

1. Основи розробки та створення рекламних звернень.

2. Тема і слоган реклами, їх особливості. Структура рекламного звернення.

3. Форма та формат рекламного звернення.

4. Творчі стилі в рекламі.

5. Особливості художнього оформлення друкованих рекламних звернень. Частотність та періодичність рекламних звернень.

Тема: Специфічні особливості PR-технологій в туризмі

Завдання: підготувати конспект з відповідями на питання за планом заняття

План заняття

1. Характеристика PR-технологій, їх особливості застосування в туризмі.

2. Поняття PR, їх завдання в туризмі.

3. Принципи і функції PR у туристичній діяльності.

4. Основні напрями паблік рілейшнз у туризмі.

5. Організація паблік рілейшнз у туристичній діяльності.

Практичне заняття № 6 

Тема: Імідж організації та внутрішньокорпоративний PR в туризмі

Завдання: підготувати конспект з відповідями на питання за планом заняття

План заняття

1. Поняття іміджу організації та його особливості.

2. Формування та управління іміджем.

3. Внутрішні комунікації та їх специфіка.

4. Місце PR-підрозділів у структурі туристичної організації.

5. Фірмовий стиль і його складові елементи. Оформлення офісу та особливості організації прийому відвідувачів.