Семінарське заняття 8
ТЕМА: Індивідуальна бесіда як форма ділового спілкування.
ПЛАН
1. Характеристика та етапи індивідуальної бесіди.
2. Підготовка до бесіди як умова її результативності. Встановлення контакту в бесіді. Орієнтування в ситуації та людях. Обговорення проблеми, прийняття рішення і вихід із контакту.
3. Особливості бесіди по телефону. Правила етикету, яких треба дотримуватись під час бесід з клієнтами.
4. Індивідуальні бесіди керівника з підлеглими. Бесіда виховного характеру.
5. Функції та види бесід.
СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. https://studfile.net/preview/6386011/page:11/
2. Лесько О. Й., Прищак М. Д., Залюбівська О. Б. Етика ділових відносин : навчальний посібник. Вінниця : ВНТУ, 2011.
3. Палеха Ю. І. Етика ділових відносин : навч. посібник / Палеха Ю. І. Київ, 2008.
4. Польова Л.В. Корпоративна культура. Діловий етикет і протокол : навчально-методичний посібник / Польова Л.В. Івано-Франківськ, 2016. 201 с. (Інтернет)
5. Стоян Т. А. Діловий етикет : моральні цінності і культура поведінки бізнесмена: навч. посібник / Стоян Т. А. Київ, 2004.
6. Тимошенко Н. Л. Корпоративна культура : діловий етикет : навч. посібник / Тимошенко Н. Л Київ, 2006.
7. Чайка Г. Л. Культура ділового спілкування менеджера : навч. посібник / Чайка Г. Л. Київ, 2005.