8

  1. Які основні кроки включає в себе PR-процес, починаючи з аналізу до оцінки результатів?

  2. Яка роль визначення мети та завдань в успішному управлінні PR-процесом?

  3. Як можна ефективно визначити цільову аудиторію та з'ясувати її потреби та очікування?

  4. Які стратегії можуть бути використані для побудови позитивного іміджу та сприяння взаєморозумінню з цільовою аудиторією?

  5. Які інструменти комунікації можуть бути використані для досягнення цілей PR-процесу?

  6. Яка роль моніторингу та вимірювання результатів управління PR-процесом?

  7. Які основні етичні принципи слід враховувати під час управління PR-процесом?

  8. Як можна планувати та керувати ризиками у PR-процесі, зокрема під час кризових ситуацій?

  9. Як важливо враховувати культурні та соціальні аспекти під час управління PR-процесом у міжнародному середовищі?

  10. Які ключові навички та компетенції необхідні для успішного управління PR-процесом?