Список рекомендованих джерел з дисципліни

1. Бабаев В.М. Управління проектами: Навчальний посібник для студентів. - Харків: ХНАМГ, 2006. - 244 с.

2. Білущак Т.М. Організація виставкової діяльності: курс лекцій / Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2017. 72с.

3. Білущак Т., Акиджи В. Віртуальні виставки: нові можливості у соціально-комунікаційних інституціях. «Інформація, комунікація, суспільство» (ICS-2018: матеріали VII Міжнародної наукової конференції. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. С.81-82.

4. Божкова В., Чикалова А. Виставкова діяльність як ефективний інструмент просування промислової продукції на нові ринки збуту. Маркетинг і менеджмент інновацій, 2015. № 3. С. 11-19.

5. Грищенко І.М. Ринкові аспекти виставкової діяльності в Україні на сучасному етапі // Актуальні проблеми економіки.-2006.-№9,-С.113-119.

6. Гуменна О. Методичні підходи до аналізу виставкової діяльності // Економіка АПК.- 2004.-№7.-С.44-50.

7.Корніюк О. Виставкова діяльність: нові пріоритети//Бухгалтерія.-2005.-№34.-С.73-74.

8. Пекар В. Основи виставкової діяльності: Навч. посібн. / Евроиндекс, 2009. 348 с.

9. Рудавський О. Виставки: Все більше і більше// Вісник податкової служби України.- 1999.-№13.-С.40-42.

10. Самарченко О. «Виставково-ярмаркові» документи: «до», «під час» та «після» //Бухгалтерія.-2006.-№38.-С.39-42.

11. Тарасова Н. Організуємо виставку// Бухгалтерія.-2006.-№38.-С.29-33.

12. Ткаченко Т.І., Дупляк Т.П. Виставковий бізнес: монографія / Київ: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2016. 244 с.

13. Туровська Л., Смоляр І. Електронна виставка як комунікаційна модель діяльності наукової бібліотеки. Вісник Книжкової палати. 2015. № 3. С. 29–31.

14. Циганкова Т. Виставки і ярмарки як інструменти маркетингу: Міжнародна практика та українські реалії И Маркетинг в Україні.-2000.-№2.- С.38-41.


آخر تعديل: الإثنين، 14 آب 2023، 12:39