Мета курсу - надання вмінь і навичок аналізувати комунікативні потоки будь-якої
структури, вирішувати завдання рекламних комунікацій, формувати рекламне
звернення, обирати канали його розповсюдження, налагоджувати консенсусну
комунікацію, створювати сприятливе інформаційне середовище для відносин між
організацією і громадськістю, керувати суспільною думкою. Завдання -
ознайомлення студентів з предметом навчальної дисципліни – рекламою як
соціальним інститутом і формою комунікації, рекламою в системі інтегрованих
маркетингових комунікацій, соціально-психологічною безпекою реклами і правовим
регулюванням рекламної діяльності, креативними стратегіями в рекламі,
закономірностями, принципами і механізмами функціонування зв’язків з
громадськістю як соціальних комунікативних систем, загальними стратегіями ПР,
моделями комунікацій, важливих для ПР, діагностичним інструментарієм для
проведення досліджень у сфері зв’язків з громадськістю, комунікативним
простором як сферою діяльності ПР, комунікативною моделлю ПР-технологій.
- Викладач: Барна Наталія Віталіївна