Параметри запису

Мета курсу - надання вмінь і навичок аналізувати комунікативні потоки будь-якої структури, вирішувати завдання рекламних комунікацій, формувати рекламне звернення, обирати канали його розповсюдження, налагоджувати консенсусну комунікацію, створювати сприятливе інформаційне середовище для відносин між організацією і громадськістю, керувати суспільною думкою. Завдання - ознайомлення студентів з предметом навчальної дисципліни – рекламою як соціальним інститутом і формою комунікації, рекламою в системі інтегрованих маркетингових комунікацій, соціально-психологічною безпекою реклами і правовим регулюванням рекламної діяльності, креативними стратегіями в рекламі, закономірностями, принципами і механізмами функціонування зв’язків з громадськістю як соціальних комунікативних систем, загальними стратегіями ПР, моделями комунікацій, важливих для ПР, діагностичним інструментарієм для проведення досліджень у сфері зв’язків з громадськістю, комунікативним простором як сферою діяльності ПР, комунікативною моделлю ПР-технологій.

1-й семестр: Ні
2-й семестр: Ні
Самостійне зарахування (Студент)