Посилання на ZOOM
Подключиться к конференции Zoom
https://us02web.zoom.us/j/9383807585?pwd=Q0VEV1NkWHdjVjBCR0xCMDFhMVRLUT09
Идентификатор конференции: 938 380 7585
Код доступа: 9J7DPQ
Розповісти про діяльність Асамблеї європейських виноробних регіонів (АREV), Конференція європейських виноробних регіонів (КЄВР) та Європейської Ради винних регіонів (RECEVIN). Якщо інфа тільки з Вікіпедії відповідь не зараховується.
Проаналізуйте законодавство України що регламентує винний та гастрономічний туризм
Розкажіть про європейські винні фестивалі.
Розробити трьох денний винно-гастрономічний тур по Франції. (Описати все дуже детально, звідки з території України вилітаємо в який аеропорт прилітаємо, програму трьох днів, в яких готелях відпочиваємо і т.д. Вам потрібно представити повністю туристичний продукт). Обов’язково написати в чому є унікальність вашого маршруту
Визначте основні цілі роботи мультимедійної мережі «Dionysus» та розкажіть про її роботу
Розкажіть про особливості місцевої кухні регіонів України, на яких ви побудували б еногастрономічні тури
The purpose of the article is to find out, outline the prospects for revival and develop a strategic plan for the development of gastronomic tourism in the postwar period using the example of the use and generalization of foreign experience. The research methodology consists in the application of methods of analysis, synthesis, comparison, generalization, forecasting, as well as in the use of systemic and activity-based approaches. The scientific novelty lies in the fact that this article presents the prospects for restoration and further in-depth study of the main global trends in the development of gastronomic tourism, which will make it possible to use them for the revival and development of the domestic tourist market of gastronomic tourism in Ukraine. Conclusions. As a result of the study, it was established that the need to actively create and develop new tourist products that correspond to modern popular currents and trends in gastronomic tourism, which will contribute to changing the structure of demand and the volume of tourist flow, attract funds to the country, create opportunities for increasing the attractiveness of tourist destinations. Keywords: gastronomic tourism, gastronomic travel, post-war recovery, types of tourists.