Sekcja ogólna
Мета і завдання дисципліни «Теорія та практика зв‘язків з громадськістю»
Метою вивчення дисципліни «Теорія та практика зв‘язків з громадськістю» є надання майбутнім фахівцям знань та компетенцій визначення та використання основних складових PR-технологій в різних сферах сучасного життя.
Основні завдання дисципліни:
- вивчення основних аспектів PR-забезпечення діяльності організацій і установ у різних сферах життя суспільства;
- прикладні проблеми теорії комунікації, специфіку комунікаційної системи українського суспільства, комунікацій з громадськістю;
- теоретичні та прикладні аспекти технологій зв‘язків з громадськістю у системі міжнародних відносин;
- вивчення системного характеру PR-технологій;
- вивчення типології PR-комунікацій;
- формування уялеь щодо зарубіжного та вітчизняного досвіду використання PR-технологій для формування та підвищення позитивного іміджу суб‘єкта комунікації;
- вивчення основних напрямків і каналів здійснення комунікацій;
- застосування сучасних PR-технологій у практичній діяльності;
- вивчення діяльності служб зв’язків з громадськістю; знайомство з методикою та практикою роботи з основними групами громадськості
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- роль зв‘язків з громадськістю в сучасному світі;
- особливості системи комунікацій з громадськістю;
- напрямки використання зв‘язків з громадськістю в усіх сферах суспільного життя;
- місце PR-відділу у функціональній структурі організації; принципи побудови служби зв‘язків з громадськістю;
- принципи збирання інформації службами зв’язків з громадськістю;
- принципи визначення пріоритетних груп громадськості;
- специфіку громадської думки в сфері паблік рілейшнз;
- специфіку прикладних проблем у галузі ПР;
- особливості здійснення комунікацій з громадськістю в середині організації, політичній сфері, міжнародних відносинах, кризових ситуаціях.
- складники кампанії зі зв‘язків з громадськістю;
- організаційні форми ПР-діяльності;
- основи відносин із засобами масової комунікації, міжнародними інформаційними агенціями;
- специфіку подієвих комунікацій в системі зв‘язків з громадськістю;
- сутність та методи формування іміджу;
- методи PR-впливу на громадськість;
- основи етичної поведінки PR-спеціаліста.
вміти:
- вивчати та аналізувати PR-інформацію конкурентів;
- визначати приоритетні групи громадськості організації, формувати PR-цілі і завдання роботи із ними;
- визначати PR-інструменти роботи із цільовими аудиторіями;
- формувати окремі елементи загальної PR-стратегії організаціїта їх бюджет;
- проводити оцінку ефективності PR-заходів та окремих складових PR-стратегії із використанням спеціальних показників;
- проводити дослідження громадської думки;
- визначати PR-способи впливу на громадську думку;
- використовувати спеціальні форми паблік рилейшнз (прийоми, презентації, виставки тощо);
- визначати медіа-пул, формувати медіа-карту, проводити моніторинг і аналіз повідомлень ЗМІ;
- проводити брифінги, прес-конференції, виступи у пресі;
- готувати PR-матеріали організації (прес-релізи, статті, інтерв'ю, промови, презентації);
- підтримувати та оновлювати інформаційне наповнення сайту організації;
- планувати та організовувати окремі спеціальні заходи в рамках загальної PR-стратегії організації;
- складати план комунікацій в умовах кризової ситуації;
- здійснювати PR-діяльність із дотриманням законодавства, норм етики та моралі сучасного суспільства;
- застосувати знання в практичних ситуаціях;
- Посилання на лекційні та практичні заняття в ZOOM: https://zoom.us/j/5525493538?pwd=QTJrZG83L3B0WkhzUVhSWGxnUTA1QT09Ідентифікатор конференції: 552 549 3538Код доступу: 11111
Основні підручники з курсу