Структура за темами

  • Загальне

  • Змістовий модуль 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СФЕРІ СЕРВІСУ І ТУРИЗМУ

    Тема 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДСТАВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПОНЕНТИ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНІСТІ

    Туризм як індустрія. Еволюція теорій міжнародного туризму в умовах глобалізації. Соціокультурне значення туризму.

     

    Тема 2. ПАРТНЕРСТВО - ОСНОВА СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

    Організаційна культура сервісної діяльності. Партнерство та соціальна взаємодія - механізми реалізації ринкових відносин. Технології партнерства і соціальної взаємодії. Технології партнерства. Технологія ведення переговорів при вирішенні конфліктів.

     

    Тема 3. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕТОДОЛОГІЇ СОЦІАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

    Сутність і компоненти соціальних технологій. Методи соціального впливу та ресурси. Технологізація соціально-культурної діяльності. Моделювання технологічної компетентності фахівця з сервісу і туризму

  • Змістовий модуль 2. РЕАЛІЗАЦІЯ СЕРВІСНИХ ТА СОЦІАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

    Тема 4. ТЕХНОЛОГІЯ ПРОЕКТУВАННЯ

    Види проектів. Алгоритм проектування процесів. Етапи роботи. Моделювання. Інсентив-тури та інсентив-програми.

     

    Тема 5. ТЕХНОЛОГІЇ В СФЕРІ СЕРВІСУ І ТУРИЗМУ

    Сервісна діяльність. Комунікативні технології. Практикум «Методи комунікативного впливу». Соціальні технології організаційно-управлінської діяльності. Технології науково-дослідницької діяльності. Технологія розрахунку оцінки ефективності управління.

     

    Тема 6. РЕАЛІЗАЦІЯ СЕРВІСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

    Ділові комунікації. Акмеологічний тренінг: Мої можливості; Самопізнання особистості; Життєві навички і стратегії подолання проблем; «Профілактика синдрому" емоційного згоряння "». Тренінг саморегуляції емоційних станів.


  • Теми практичних занять

    з/п

    Назва теми

    Кількість

    Годин

    1

    Тема 1. СОЦІОКУЛЬТУРНА КОМПОНЕНТА ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНІСТІ. ПАРТНЕРСТВО - ОСНОВА СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

    2

    2

    Тема 2. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕТОДОЛОГІЇ СОЦІАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

    2

    3

    Тема 3. ТЕХНОЛОГІЇ В СФЕРІ СЕРВІСУ І ТУРИЗМУ

    2

    4

    Тема 4. РЕАЛІЗАЦІЯ СЕРВІСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

    2

     

    Разом

    8


  • Завдання для студентів заочної форми навчання