Tematyka
- Sekcja ogólna
- Матеріали до курсу
- Матеріали до заліку
- Тема1. Сучасні інформаційні технології в журналістиці Поняття «інформаційне технології» та його сутнісний зміст.
Тема1. Сучасні інформаційні технології в журналістиці Поняття «інформаційне технології» та його сутнісний зміст.
Основні фактори розвитку інформаційних технологій в сучасний історичний період. Джерела інформаційного протиборства та його наукове осмислення. Історичні передумови виникнення інформаційного протиборства. Основні історичні етапи розвитку інформаційного протиборства. Основні визначення інформаційних технологій. Еволюція інформаційних технологій. Основні етапи розвитку сучасних інформаційних технологій.
https://drive.google.com/file/d/17Arvi23av8iJBkuyaKggu0nOgmbjEX7I/view?usp=sharing
- Тема 2.Використання сучасних інформаційних технологій в мережевих ЗМІ
Тема 2.Використання сучасних інформаційних технологій в мережевих ЗМІ
Зростання кількості інформаційних потоків у мережевому медіапросторі та жорсткої конкуренції у середовищі новинних ресурсів. Особливості використання інформаційних технологій в мережевих ЗМІ. Зростання кількості інформаційних потоків у мережевому медіапросторі. Інтернет-журналістика та її місце у віртуальному просторі. Основні ознаки мережевої журналістики: інфоцентричність, миттєвість, вимірюваність, гнучкість, гіпертекстуальність, економічність. Задоволення потреби в актуалізації, у відчутті причетності до подій та в ілюзії можливості впливу на події, які надає мережева журналістика.
https://drive.google.com/file/d/1TwKuOYXkOzpEMIioay37aykOhMT2UqGA/view?usp=sharing
- Тема 3. Вплив інформаційних технологій на трансформацію жанрів Складність розрізнення жанрів
Тема 3. Вплив інформаційних технологій на трансформацію жанрів Складність розрізнення жанрів
Журналістський матеріал як текст і елемент гіпертексту. Гіпертекст як особливий тип електронного тексту, що функціонує в різних жанрових форматах інтернет-комунікації. Типологія інтернет-жанрів: персональний дискурс (чати, особисті веб-сторінки, форуми, особисті блоги, електронні листи, соціальні мережі); політичний дискурс (політичні веб-сторінки, політичні чати, блоги); юридичний дискурс (веб-сторінки юридичних фірм, форуми юридично тематики); діловий дискурс (веб-сторінки фірм, інтернет-магазини); рекламний дискурс (веб-банери, рекламні електронні листи, контекстна реклама, реклама, яка з’являється); масово-інформаційний дискурс (веб-сторінки мережевих ЗМІ і новинних агентств); педагогічний дискурс (веб-сторінки закладів освіти, форуми, чати). Гіпержанри інтернет-комунікації: сайт, блог, соціальна мережа, електронна бібліотека, електронний лист, форум, чат, дошки оголошень, рекламні банери.
https://drive.google.com/file/d/1oBiGzJDJnjcZE3TKCdljgAinEiuQIt-U/view?usp=sharing
Порівняти та проаналізувати 4 інформаційні повідомлення з новинної стрічки видання Українська правда за 2000 рік та 2024 рік, визначити основні відмінності, які спричиниві вплив інформаційних технологій на жанр інформаційного повідомлення, інформаційної замітки.
Порівняти та проаналізувати 4 інформаційні повідомлення з новинної стрічки видання Українська правда за 2000 рік та 2024 рік, визначити основні відмінності, які спричиниві вплив інформаційних технологій на жанр інформаційного повідомлення, інформаційної замітки.
- Стркутурування інформації у мережах масових комунікацій
Стркутурування інформації у мережах масових комунікацій
Інформаційні технології для мережі комунікацій. Взаємозв"язки інформації у мережах соціальної та масових комунікацій. Рух інформації у мережах масових комунікацій.
https://drive.google.com/file/d/1uYB8746R6NqmDorooPqG8-4oaPxeeu0t/view?usp=sharing
Відстежити рух інформації у мережах масових комунікацій. З цією метою потрібно вибрати важливу подію і простежити, яким чином відбувалося її висвітлення у соціальних мережах та у ЗМІ. Критерії аналізу: Актуальність події \ Період висвітлення події \ Форми подачі інформації на першому етапі \ Форми подачі на наступних етапах \ Аналітика \ Відстежити розвиток висвітлення події для кожного з досліджуваних видань \ Візуальні форми подачі події (використання шрифтів, зображувальних елементів, способи верстки, способи виділення) \ Звукові форми подачі події (наявність аудіозаписів, звукових ефектів) \ Використання гіпертекстових посилань для висвітлення події \ Наявність бази даних щодо цієї та подібних подій \ Висновки аналізу висвітлення
- Технології мережевої комунікації
- Комунікаційні парадигми розвитку соціальних мереж
- Технології комунікації у реальному часі. Служби миттєвих повідомлень.
- Практичне заняття на тему: Технології комунікації у реальному часі. Служби миттєвих повідомлень.
Практичне заняття на тему: Технології комунікації у реальному часі. Служби миттєвих повідомлень.
1. Провести з 7-10 людьми коротке інтерв"ю на тему "Для чого мені інтернет?"
2. Створити і провести тематичний чат з кількома одногрупниками, де обговорити і проаналізувати основні відповіді
3. За результатами обговорень скласти коротку доповідь з висновками за результатами опитувань та обговорень.
- Етика у нових медіа
Етика у нових медіа
Фундаментальні чинники розвитку мережевої комунікації.
Етичні принципи комунікації у мережевих структурах
Таблоїдизація медіакомунікацій.
- Психологія спілкування у нових та соціальних медіа
Психологія спілкування у нових та соціальних медіа
Адикції мережевого спілкування
Образи у мережевій комунікації
Віртуальні общини
- Класифікація медіа з урахуванням впливу ІТ на ЗМІ
- Реєстрація електронного медіаресурсу
Реєстрація електронного медіаресурсу
Доменні імена
Паркування доменних імен
Хостинг
Реєстрація у хостера
Робота редактора мережевого ресурсу
- Правове регулювання мережевої комунікації
Правове регулювання мережевої комунікації
Міжнародне мережеве медіаправо
Українське закондавство
Авторське право у мережі
- Блогерство у сучасній медіа комунікаційній структурі
- ШІ в медіа. РОЗУМІННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
- ШІ в медіа. СМ та ШІ
- ШІ в медіа ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОШИРЕННЯ ДЕЗІНФОРМАЦІЇ, СТВОРЕНОЇ ШТУЧНИМ ІНТЕЛЕКТОМ
- Temat 20
- Temat 21
- Temat 22