Практичне заняття № 5
Тема «Бренд інтернет-журналіста та його складники»
Завдання: підготувати відповіді на теоретичні питання та підготувати практикум
1. Вплив нових медіа на бренд інтернет-журналіста. Бренд інтернет-журналіста в епоху фейкових новин
2. Використання сторітеллінгу для побудови бренду. Бренд інтернет-журналіста в різних жанрах (розслідування, репортаж, інтерв'ю).
3. Маркетингові стратегії для розвитку бренду інтернет-журналіста. Використання SEO та PPC для просування бренду.
4. Контент-маркетинг для залучення аудиторії. Створення та просування персонального бренду в соціальних мережах
Практикум
1. Продумати та розписати свій бренд, як журналіста. Зазначити: яку тематику вели б, на яких платформах та медіа, який темпоритм, яке враження справляли на слухачів. та інше.
2. Написати три новини-анонси для телеграм-каналу "MediaTeacher" на такі теми/події, що відбудуться в травні 2024 року: наукові конференції для викладачів та студентів факультетів журналістики; тренінги, симозіуми, стажування, грантові програми, підвищення кваліфікації для журналістів, викладачів та студентів факультетів журналістики,