Практичне заняття № 5

Тема «Бренд інтернет-журналіста та його складники»

Завдання: підготувати відповіді на теоретичні питання та підготувати практикум

1. Вплив нових медіа на бренд інтернет-журналіста. Бренд інтернет-журналіста в епоху фейкових новин

2. Використання сторітеллінгу для побудови бренду. Бренд інтернет-журналіста в різних жанрах (розслідування, репортаж, інтерв'ю).

3. Маркетингові стратегії для розвитку бренду інтернет-журналіста. Використання SEO та PPC для просування бренду.

4. Контент-маркетинг для залучення аудиторії. Створення та просування персонального бренду в соціальних мережах

 

Практикум

1. Продумати та розписати свій бренд, як журналіста. Зазначити: яку тематику вели б, на яких платформах та медіа, який темпоритм, яке враження справляли на слухачів. та інше.

2. Написати три новини-анонси для телеграм-каналу "MediaTeacher" на такі теми/події, що відбудуться в травні 2024 року: наукові конференції для викладачів та студентів факультетів журналістики; тренінги, симозіуми, стажування, грантові програми, підвищення кваліфікації для журналістів, викладачів та студентів факультетів журналістики,