Стратегічний самоменеджмент

Завдання 1. Візьміть чистий аркуш паперу, розділіть його на дві частини. У першій колонці напишіть всі значущі на ваш погляд події вашого життя (кількість не має значення). Навпроти кожної події в другому стовпчику запишіть свої особистісні якості, які з'явилися або розвинулися завдяки зазначеній події.

Чи часто відбувалися у вашому житті події, які дозволяли виявляти управлінські якості?

Чи використовували ви кожен випадок для розвитку управлінських якостей?

Як можна використовувати вашу актуальну життєву ситуацію для придбання лідерських навичок?

 

Завдання 2. За 10 хвилин дайте відповідь на питання «Хто я?», використовуючи для цього 20 слів. Зосередьтеся на розумінні самого себе, на своїх особливостях, яскравих проявах, індивідуальних характеристиках.

Після виконання даної роботи всі відповіді класифікуйте на три групи в залежності від пояснення причин:

«Я» - все те, що відбувається залежить від мене - я старанно вчився в школі, ходив на заняття гуртка, навчаюсь в інституті, багато читав, заводив знайомства і т. ін.

«Д» - все те, що відбувається залежить від інших - те, що я став розумним, заслуга, в основному, моїх батьків, які змушували мене вчитися, купували цікаві книги, водили в театр, брали в цікаві поїздки, вибрали мені спеціальність і т. ін.

«П» - просто так склалося - доля підносила мені подарунки (хороша школа, талановитий вчитель, розумні друзі і т. ін.).

Чим більше ваших відповідей відноситься до групи «Я», тим вище рівень ваших лідерських якостей.

Яка з трьох груп характеризує позицію керівника?

Чи відповідає отриманий вами результат вимогам до сучасного керівника?

Що необхідно зробити, щоб ваша особиста позиція відповідала позиції ефективного керівника?