Практичне заняття № 7

Тема: "Основні показники, чинники та параметри медіапланування"

Завдання: Підготувати конспект (презентацію) за планом заняття.

План заняття

1. Інформаційна кампанія. Ситуативний аналіз медійного простору. Визначення цілей, стратегії, задач, етапів планування. Показники, які використовуются для оцінки концепції медіаплану.

2. Медіаканали: критерії аналізу та вибору.

3. Основні виміри медіапланування: охоплення аудиторії, частота, інтенсивність.

4. Процес медіапланування: вивчення даних, формування цілей та задач, оптимізація плану, реалізація, корекція. Медіабаінг.

5. Поняття об індексах відповідності. Основні принципи успішної інформаційної кампанії.

6. Медіаплан та медіамікс. Ефект zapping (перемикання каналів).