Практичне заняття № 8
Тема «Особливості медіапланування різних медіа»
Завдання: Підготувати конспект (презентацію) за планом заняття.
План заняття
1. Специфіка телевізійного перегляду. Формат. Види телебачення. Модель розподілу ефірного часу.
2. Параметри медіаплану на телебаченні: аудиторія, час трансляції, сітка, статус каналу, частота. Використання “ефекту присутності” : відеоряд, інтерактив.
3. Радіомовлення. Специфіка радіослухання. Формат. Види радіомовлення. Модель розподілу ефірного часу.
4. Параметри медіаплану на радіо: аудиторія, час трансляції, сітка, статус станції, частота. Використання «ефекту чистого звуку». Музика на радіо.
5. Інтернет. Інтернет-користування. Параметри планування: охоплення, якість аудиторії, зміст сайту, формат.
6. Нове інтерактивне середовище - нова якість розуміння аудиторії - новий підхід до медіапланування. Макро - і - мікроаналітичні моделі транзактного медійного плануванняв нових медіа.