Індивідуальна навчально-дослідна робота (навчальний проект)

Індивідуальна навчально-дослідна робота

(навчальний проект)

Індивідуальна навчально-дослідна робота (ІНДР) є видом позааудиторної індивідуальної діяльності студента, результати якої використовуються у процесі вивчення програмового матеріалу навчальної дисципліни. Завершується виконання студентами ІНДР прилюдним захистом навчального проекту.

Індивідуальне навчально-дослідне завдання (ІНДЗ) з курсу – це вид науково-дослідної роботи студента, яка містить результати дослідницького пошуку, відображає певний рівень його навчальної компетентності.

Мета ІНДЗ: самостійне вивчення частини програмового матеріалу, систематизація, узагальнення, закріплення та практичне застосування знань із навчального курсу, удосконалення навичок самостійної навчально-пізнавальної діяльності.

Зміст ІНДЗ: завершена теоретична або практична робота у межах навчальної програми курсу, яка виконується на основі знань, умінь та навичок, отриманих під час Лекція, семінарських, практичних та лабораторних занять і охоплює декілька тем або весь зміст навчального курсу.

 

Вивчення курсу дисципліни передбачає дослідження у вигляді реферату (охоплює весь зміст навчального курсу) – 15 балів.

 

Структура та зміст реферату

Структура індивідуального навчально-дослідного завдання повинна мати такі структурні елементи у вказаній послідовності:

1)            титульний аркуш;

2)            зміст;

3)            вступ;

4)            основна частина (розділи);

5)  висновки;

6)            список використаних джерел;

7)                          додатки (за необхідності).

Титульна сторінка є першою сторінкою реферату і містить дані про виконавця й керівника, найменування теми роботи.

Зміст розташовують безпосередньо після титульної сторінки, починаючи з нової сторінки. Зміст повинен містити найменування та номери початкових сторінок усіх розділів, підрозділів, пунктів, підпунктів, а також вступ, список використаних джерел, додатки. Заголовки змісту мають точно повторювати заголовки в текстовій частині. Скорочувати або давати їх за іншою редакцією, ніж заголовки у тексті, не можна. Розряди номерів сторінок розташовують точно один під одним. Закінчення найменування елементів змісту відокремлюють від номера сторінки крапками. Сторінки змісту не нумеруються.

Висновки наводять в окремому розділі реферату, вони є стислим викладенням підсумків проведеної студентом роботи. Текст висновків може поділятись на пункти. Обсяг висновків не повинен перевищувати 3 сторінок.

Список використаних джерел, на які є посилання в основній частині, наводять після висновків, починаючи з нової сторінки. Такий список – одна із суттєвих частин контрольної роботи, що віддзеркалює самостійну творчу працю її автора.

Особливої уваги вимагає оформлення вступу, де на 1–2 сторінках рукописного тексту подають загальну характеристику ІНДЗ у рекомендованій нижче послідовності.

Формулюється теоретична й практична актуальність теми. Як обґрунтування доцільності розробки теми чітко характеризуються зовнішні прояви досліджуваної проблеми на підприємстві чи  в певному напрямі економічної науки. Після цього варто оцінити ступінь вивченості досліджуваної проблеми, вказати, які аспекти даної проблеми теоретично і практично вирішені, а які є дискусійними, по-різному висвітлені в науковій літературі. Характеризуючи стан наукових робіт з обраної тематики, варто назвати вчених, які внесли значний вклад у її розробку. Вдало сформульована актуальність є основою формулювання новизни дослідження та його необхідності для практичної діяльності. У нашому випадку актуальність слід розглядати з позиції оцінки сучасного стану індустрії гостинності в наданій за варіантом країні.

Мета дослідження здебільшого  міститься у формулюванні теми. Чітке бачення мети дослідження є передумовою цілеспрямованої діяльності дослідника. Вона може стосуватися як теоретичних, так і прикладних питань. Як правило, її вбачають у: виявленні залежностей між певними факторами; встановленні умов усунення недоліків; розкритті чи окресленні можливостей удосконалення процесів; пізнанні закономірностей і тенденцій розвитку тощо.

Об’єкт дослідження – це процес або явище, які породжує проблемну ситуацію і обране для вивчення. Не слід називати об’єктом дослідження конкретне підприємство, організацію або їхні структурні підрозділи.

Предмет дослідження деталізує конкретну проблему в межах об’єкта дослідження. Об’єкт і предмет дослідження, як категорії наукового процесу, співвідносяться між собою як загальне і часткове. В об’єкті виокремлюють ту його частину, яка є предметом дослідження. Предмет дослідження практично визначає тему роботи.

Тематика рефератів:

1.  Виникнення та розвиток туризму.

2.  Туристичний бізнес та його еволюція.

3.  Історія розвитку туризму в Україні.

4.  Туристичний бізнес як економіко-технологічна система.

5.  Сучасний стан та перспективи розвитку туристичного бізнесу в Україні.

6.  Послуги туризму, їх сутність і специфіка.

7.  Поняття та значення туристичного бізнесу в економіці.

8.  Комплексність туристичних послуг.

9.  Класифікація туризму.

10.                     Фактори розвитку туристичних послуг.

11.                     Принципи підприємницької діяльності в туристичному бізнесі.

12.                     Особливості виникнення і розвитку туристичного підприємництва.

13.                     Специфіка підприємницької діяльності в Україні.

14.                     Ресурсне забезпечення туристичної діяльності.

15.                     Державне регулювання туристичного бізнесу в Україні.

16.                     Принципи і цілі державного регулювання туристичної діяльності в Україні.

17.                     Державні органи регулювання туризму в Україні.

18.                     Нормативно-правова база туристичної діяльності.

19.                     Ліцензування туристичних послуг.

20.                     Сертифікація послуг готелів і послуг харчування.

21.                     Права і обов'язки сторін туристичної діяльності.

22.                     Поняття «стратегії» в туризмі.

23.                     Види базових економічних стратегій діяльності підприємств.

24.                     Процес  обгрунтування  економічної  стратегії  підприємства  та  розробка стратегічних альтернатив.

25.                     Специфічні особливості стратегії розвитку туристичних підприємств.

26.                     Етапи формування підприємницької стратегії.

27.                     Поняття, структура та складові туристичного продукту.

28.                     Якість туристичного продукту та його конкурентоспроможність.

29.                     Планування продажу туристичного продукту.

30.                     Основні етапи створення туристичного підприємства.

31.                     Стратегія розвитку підприємства та бізнес-планування.

32.                     Ресурсне забезпечення діяльності підприємства туристичного бізнесу.

33.                     Виробнича база підприємств туристичного бізнесу.

34.                     Особливості управління підприємством туристичного бізнесу.

35.                     Основні підсистеми управління туристичним підприємством.

36.                     Роль персоналу підприємства.

37.                     Ризики в туристичній діяльності.

38.                     Суть і зміст маркетингу в туризмі.

39.                     Організація і контроль маркетингу туристичного підприємства.

40.                     Формування ціни та туристичний продукт.

41.                     Механізм ціноутворення в туризмі.

42.                     Фактори формування ціни на туристичні послуги.

43.                     Політика цін на туристичні послуги.

44.                     Структура ціни на туристичний продукт.

45.                     Методи ціноутворення в туристичних фірмах.

46.                     Поняття і напрямки рекламної діяльності туристичного підприємства.

47.                     Специфіка рекламних послуг у туристичній галузі.

48.                     Організація рекламної діяльності, принципи та канали поширення реклами

49.                     Використання рекламних засобів для просування туристичного продукту.

50.                     Правила проведення рекламної компанії та імідж туристичного підприємства.

 

 

Критерії оцінювання ІНДЗ - реферат

з/п

Критерії оцінювання роботи

Максимальна кількість балів за кожним критерієм

1.

Дотримання вимог щодо технічного оформлення структурних елементів роботи (титульний аркуш, план, вступ, основна частина, висновки, додатки (якщо вони є), список використаних джерел, посилання.  Дотримання правил реферування наукових публікацій

5 балів

2.

Презентація (захист) результатів дослідження

10 балів

Разом

15 балів

 

Оцінка за ІНДЗ: шкала оцінювання національна та ECTS

 

Оцінка за 100-бальною системою

Оцінка за національною шкалою

Оцінка за шкалою ECTS

14-15

відмінно

5

A

відмінно

12-13

добре

4

добре

9-11

задовільно

3

задовільно

0 – 8

незадовільно

2

FX

незадовільно з можливістю повторного виконання/доопрацювання





Остання версія: вівторок, 17 березень 2020, 21:22