Мета і завдання дисципліни

Фізична реабілітація опорно-рухового апарату. Навчальний курс "Фізична реабілітація при порушеннях діяльності опорно-рухового апарату'' викладається студентам спеціальності  "Фізична реабілітацій" па III курсі стаціонарної  та заочної форми навчання.

Мета - набуття студентами теоретичних знань та практичних навичок для оцінки та корекції порушень діяльності опорно-рухового апарату.

По закінченні курсу студенти будуть здатні:

1.   Застосувати знання з анатомії, фізіології та біомеханіки для проведення оцінки і
корекції порушень діяльності опорно-рухового апарату.

2.                        Володіти методикою ортопедичного фізичного обстеження.

3.                        Описувати порушення діяльності опорно-рухового апарату та пояснити причину їх
виникнення.

4.                        Складати та розвивати програму реабілітації для кожного пацієнта зокрема.

5.                        Знати протипокази до застосування методів фізичної реабілітації і розуміти причини
виникнення несприятливих реакцій при проведенні фізичної реабілітації.

6.   Співпрацювати з іншими спеціалістами з охорони здоров'я і, при необхідності,
родичами та близькими пацієнтів.

Вимоги до знань та умінь.

 

Знати:

-          прикладні можливості сучасної фізичної  реабілітації опорно-рухового апарату та профілактичну спрямованість;

-          зв’язок опорно-рухового апарату та інших органів та систем.

-          структуру і функції  служби ортопедії та травматологів наданні допомоги населенню.

-           

Структуру сучасної фізичної  реабілітації опорно-рухового апарату.

 та історію її становлення. Зв’язок опорно-рухового апарату та інших органів та систем.

 Аналіз участі сучасної фізичної  реабілітації опорно-рухового апарату в розв’язанні практичних завдань охорони здоров’я. Роль змін опорно-рухового апарату  у виникненні захворювань.

Участь сучасної фізичної  реабілітації опорно-рухового апарату в  системі ортопедичної допомоги населенню та охороні  здоров’я. Консультативна допомога сім’ям з аномаліями розвитку дітей,  допомога населенню, що потребує фізичної  реабілітації опорно-рухового апарату.

Штатні нормативи і функції спеціаліста фізичної  реабілітації  в лікувальних закладах.

Питання взаємостосунків лікаря,  реабілітолога і хворого.

Читається після всього циклу фундаментальних  дисциплін.

 

Уміти:

-          розв’язувати диференційно діагностичні завдання;

-          проводити медичну експертизу (медико-трудову, судово-медичну);

-          володіти методами сучасної фізичної  реабілітації опорно-рухового апарату та іншими.

-          Розробляти індивідуальні програми реабілітації та застосовувати їх на практиці.

-          Прогнозувати можливість застосування та наслідки впливу фізичних методів лікування на організм.

 


Остання версія: неділя, 18 вересень 2022, 10:50