Мета і завдання дисципліни
Фізична реабілітація опорно-рухового апарату. Навчальний курс "Фізична реабілітація при порушеннях діяльності опорно-рухового апарату'' викладається студентам спеціальності "Фізична реабілітацій" па III курсі стаціонарної та заочної форми навчання.
Мета - набуття студентами теоретичних знань та практичних навичок для оцінки та корекції порушень діяльності опорно-рухового апарату.
По закінченні курсу студенти будуть здатні:
1. Застосувати знання з анатомії, фізіології та біомеханіки для проведення оцінки і
корекції порушень діяльності опорно-рухового апарату.
2. Володіти методикою ортопедичного фізичного обстеження.
3. Описувати порушення діяльності опорно-рухового апарату та пояснити причину їх
виникнення.
4. Складати та розвивати програму реабілітації для кожного пацієнта зокрема.
5. Знати протипокази до застосування методів фізичної реабілітації і розуміти причини
виникнення несприятливих реакцій при проведенні фізичної реабілітації.
6. Співпрацювати з іншими спеціалістами з охорони здоров'я і, при необхідності,
родичами та близькими пацієнтів.
Вимоги до знань та умінь.
Знати:
- прикладні можливості сучасної фізичної реабілітації опорно-рухового апарату та профілактичну спрямованість;
- зв’язок опорно-рухового апарату та інших органів та систем.
- структуру і функції служби ортопедії та травматологів наданні допомоги населенню.
-
Структуру сучасної фізичної реабілітації опорно-рухового апарату.
та історію її становлення. Зв’язок опорно-рухового апарату та інших органів та систем.
Аналіз участі сучасної фізичної реабілітації опорно-рухового апарату в розв’язанні практичних завдань охорони здоров’я. Роль змін опорно-рухового апарату у виникненні захворювань.
Участь сучасної фізичної реабілітації опорно-рухового апарату в системі ортопедичної допомоги населенню та охороні здоров’я. Консультативна допомога сім’ям з аномаліями розвитку дітей, допомога населенню, що потребує фізичної реабілітації опорно-рухового апарату.
Штатні нормативи і функції спеціаліста фізичної реабілітації в лікувальних закладах.
Питання взаємостосунків лікаря, реабілітолога і хворого.
Читається після всього циклу фундаментальних дисциплін.
Уміти:
- розв’язувати диференційно діагностичні завдання;
- проводити медичну експертизу (медико-трудову, судово-медичну);
- володіти методами сучасної фізичної реабілітації опорно-рухового апарату та іншими.
- Розробляти індивідуальні програми реабілітації та застосовувати їх на практиці.
- Прогнозувати можливість застосування та наслідки впливу фізичних методів лікування на організм.