Теми заняття

Журналістський матеріал як текст і елемент гіпертексту. Гіпертекст як особливий тип електронного тексту, що функціонує в різних жанрових форматах інтернет-комунікації. Типологія інтернет-жанрів: персональний дискурс (чати, особисті веб-сторінки, форуми, особисті блоги, електронні листи, соціальні мережі); політичний дискурс (політичні веб-сторінки, політичні чати, блоги); юридичний дискурс (веб-сторінки юридичних фірм, форуми юридично тематики); діловий дискурс (веб-сторінки фірм, інтернет-магазини); рекламний дискурс (веб-банери, рекламні електронні листи, контекстна реклама, реклама, яка з’являється); масово-інформаційний дискурс (веб-сторінки мережевих ЗМІ і новинних агентств); педагогічний дискурс (веб-сторінки закладів освіти, форуми, чати). Гіпержанри інтернет-комунікації: сайт, блог, соціальна мережа, електронна бібліотека, електронний лист, форум, чат, дошки оголошень, рекламні банери.

https://drive.google.com/file/d/1oBiGzJDJnjcZE3TKCdljgAinEiuQIt-U/view?usp=sharing


Puanlama yöntemi: En yüksek not