завдання для творчої роботи
Переглянути фільми та провести психологічний аналіз за зразком.
Провести психологічний аналіз художнього фільму та розглянути наступні питання:
1. Який анамнез розвитку особистості можна прочитати за показаною у фільмі історією?
2. Які етапи становлення героя ви можете виокремити?
3. Як ці етапи співвідносяться з психосексуальною теорією розвитку?
4. Як у фільмі показано розгортання психокорекційної роботи з героєм, враховуючи готовність до взаємодії з психологом? (мета, засоби, методи, технології, етапи, робота із спротивом, прогноз)
Ваше особисте ставлення до запропонованого сюжету і бачення перспектив та застережень подальшого розвитку подібної до героя особистостіПровести психологічний аналіз мультиплікаційного фільму та розглянути наступні питання:
1. Якби героєм мультфільму була дитина, які проблеми могли б привести її в процес психологічної роботи?
2. Який анамнез можна прочитати за показаною історією?
3. Які етапи становлення героя ви можете виокремити?
4. Як ці етапи співвідносяться з психосексуальною теорією розвитку?
5. Як можна було б спланувати психокорекційну роботу з героєм, враховуючи різні вікові етапи розвитку? (мета, засоби, технології, прогноз)
6. Ваше особисте ставлення до запропонованого сюжету і бачення перспектив та застережень подальшого розвитку подібної до героя особистості.