Затвердження тем курсових робіт

Оберіть тему вашого дослідження. Та приєднайте тут вашу заяву з темою

Можете ознайомитись з орієнтовною тематикою курсових робіт:

1.             Загальна характеристика психологічних явищ: сучасний погляд на проблему.

2.             Особливості розвитку психіки як вищої форми організації мозку.

3.             Функції психічного та його роль у життєдіяльності людини. 

4.             Структура особистості у різних психологічних теоріях та концепціях.

5.             Особистість та індивідуальність: напрями дослідження проблеми.

6.             Несвідоме (підсвідоме) як предмет психологічних досліджень.

7.             Діяльність як форма вияву активності особистості: напрями дослідження проблеми.

8.             Мотиви та мотивація особистості як психологічна проблема сьогодення.

9.             Роль темпераменту у формуванні особистісних рис людини.

10.         Загальна характеристика сприймання (відчуття, пам’яті, мислення, уваги) як пізнавального процесу.

11.         Загальна характеристика емоційної сфери особистості.

12.         Розвиток уваги (мислення, пам’яті, сприймання) особистості психокорекційними засобами.

13.         Психологічні особливості видів сприймання та їх прояви в процесі діяльності.

14.         Психологічні особливості видів мислення (пам’яті, уяви, уваги) та їх прояви в процесі діяльності (в поведінці).

15.         Психологічні особливості стилю життя сучасної особистості.

16.         Розвиток пізнавальних потреб особистості з творчими здібностями.

17.         Розвиток пам'яті у молодшому шкільному (підлітковому) віці методами активного психологічного впливу.

18.         Психологічні особливості розвитку уяви (волі, емоцій) в молодшому шкільному (підлітковому, юнацькому) віці.

19.         Психологічні особливості розвитку уваги (мислення, пам’яті) в молодшому шкільному (підлітковому, юнацькому) віці.

20.         Загальна характеристика пізнавальної сфери молодшого школяра (підлітка, юнака).

21.         Психологічні особливості інтелекту молодших школярів та підлітків.

22.         Психологічні особливості формування почуттів в молодшому шкільному (підлітковому, юнацькому) віці.

23.         Психологічні відмінності у поведінці екстравертів та інтровертів.

24.         Особливості розвитку вольової сфери особистості в процесі психотерапії.

25.         Практична психологія як галузь професійної діяльності.

26.         Психокорекція та психотерапія як форми психологічної допомоги.