Тематика індивідуальних завдань

ТЕМАТИКА ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ

 

1.Економічна та соціальна сутність туризму.

2.Індустрія туризму та її структурованість.

3.Поняття про туристський ринок та механізми його функціонування. 

4.Транснаціональні корпорації в туризмі.

5.Проблеми та перспективи розвитку туризму та напрями їх вирішення.

6.Державні нормативно-правові акти, які забезпечують туристську діяльність в Україні.

7.Міжнародні акти, що регулюють туристську діяльність в світі.

8.Чинники розвитку туризму.

9. Аналіз класифікацій туристських послуг.

10. Революція розвитку туристських послуг.

11. Класи туристського обслуговування.

12.Організація надання туристських послуг.

13.Чинники, що впливають на формування туристського продукту.

14.Основні аспекти забезпечення безпеки туризму.

15.Нормативні умови безпеки туристських послуг.

16.Організація послуг комунікацій.

17.Сучасні тенденції розвитку транспортних подорожей.

18.Організація туристських послуг теплохідних круїзів.

19.Організація туристських послуг чартерних авіарейсів.

20.Регіональні аспекти формування туристських послуг.

21.Види готельних підприємств на світовому ринку та особливості їх функціонування.

22.Сучасний стан та перспективи розвитку послуг гостинності в Україні.

23. Етичні проблеми організації гостинності.

24.Шляхи підвищення соціально-економічної ефективності розвитку готельних послуг.

25.Соціально-економічні результати підвищення якості готельних послуг.  

26. Доцільність співвідношення цілорічних і сезонних готельних послуг для різних регіонів країни.

27.Специфіка організації туристських готелів.

28.Розвиток готельних ланцюгів у світі.

29. Основні умови організації благоустрою території готельного підприємства.

30.Чинники, що впливають на комфортні умови організації готельних послуг.

31.Розвиток і удосконалення послуг харчування для туристів.

32. Туристські категорії організації послуг харчування.

33.Аналіз рівня розвитку послуг харчування в туризмі.

34.Види і форми організації харчування в підприємствах готельного типу.

35. Структура сучасного відпочинку населення України.

36.Система володіння відпочинком (таймшер).

37.Удосконалення організації лікувально-профілактичних послуг.

З8.Перспективи і проблеми розвитку рибалко-мисливських послуг на території України.

39.Перспективи і проблеми розвитку сільського (зеленого) туризму в Україні.

40.Перспективи розвитку інформаційно-пізнавальних послуг.

41. Проблеми раціональної організації рекреаційних послуг.

42.Сучасний стан і перспективи розвитку спортивно-оздоровчих послуг в урбанізованому середовищі.

43.Принципи формування видовищно-розважальних послуг в урбанізованому середовищі.

44.Закордонний досвід в організації розважальних послуг

45.Аналіз рівня розвитку організації бізнес-послуг.

46.Процес організації туристських виставок-ярмарок.

47.Методика організації послуг бізнес турів.  

48.Закордонні стратегії організації послуг.

49. Закордонний досвід в організації бізнес-послуг.

50.Сутність і соціально-економічна значимість туристських бізнес-послуг.

51.Закордонний досвід в організації культури праці в сфері туристських послуг.

52. Умови стандартизації і процесів, продукції та послуг.

53.Проблеми сертифікація туристських послуг.

54.Порядок проведення ліцензування туристської діяльності.

55.Еволюція стандартів якості.

56.Міжнародні стандарти систем якості.

57.Проектування якості сфери туристських послуг,

58.Нормативні вимоги до якості туристських послуг.

59.Взаємозв'язок культури обслуговування та якості туристських послуг.

60.Нормативно-правове регулювання якості туристських послуг.

61.Розвиток інформаційних технологій в сфері туристських послуг.

62.Закордонний досвід розвитку комп'ютерних систем  резервування та

бронювання туристських послуг.

63. Інформаційні системи туроперейтингу.

64.Участь глобальної мережі Internet в сучасному розвитку туризму в світі.