Дистанційне навчання під час карантину
Доброго вечора шановні студенти я зазначаю ще раз необхідний лекційний матеріал якій вам потрібно опрацювати під час карантину з 07.04.20 по 20.04.20
РОЗДІЛ 1. Соціальна інклюзія як шлях до створення «суспільства для всіх».
1.3 Законодавчо-правові аспекти в сфері інклюзії (інклюзивного туризму)
РОЗДІЛ 2. Інклюзивно-реабілітаційний туризм: недискрімінаційність, безбар'єрність та доступність туристичних послуг.
2.1 Сутність та зміст інклюзивного туризму як засобу соціально-психологічної реабілітації людини в сучасному світі..
2.2 Розвиток інфраструктури та інформаційна доступність як основний фактор створення безбар’єрного середовища
2.3 Міжнародний досвід розвитку інклюзивного туризму
Я прошу Вас законспектувати необхідний матеріал в свої конспекти, в посібнику є всі визначення які Вам потрібно опрацювати: "інклюзивний туризм", "інфраструктура туризму",визначити всі категорії туристів, які підпадають під інклюзивний простір, описати п’ятірку найбільш комфортних європейських міст для туристичних подорожей осіб з низькою чи обмеженою мобільністю в контексті міжнародного туризму. Я маю вам виставити бали за ведення конспекту...
РОЗДІЛ 1. Соціальна інклюзія як шлях до створення «суспільства для всіх».
1.3 Законодавчо-правові аспекти в сфері інклюзії (інклюзивного туризму)
РОЗДІЛ 2. Інклюзивно-реабілітаційний туризм: недискрімінаційність, безбар'єрність та доступність туристичних послуг.
2.1 Сутність та зміст інклюзивного туризму як засобу соціально-психологічної реабілітації людини в сучасному світі..
2.2 Розвиток інфраструктури та інформаційна доступність як основний фактор створення безбар’єрного середовища
2.3 Міжнародний досвід розвитку інклюзивного туризму
Я прошу Вас законспектувати необхідний матеріал в свої конспекти, в посібнику є всі визначення які Вам потрібно опрацювати: "інклюзивний туризм", "інфраструктура туризму",визначити всі категорії туристів, які підпадають під інклюзивний простір, описати п’ятірку найбільш комфортних європейських міст для туристичних подорожей осіб з низькою чи обмеженою мобільністю в контексті міжнародного туризму. Я маю вам виставити бали за ведення конспекту...
Статус | Обговорення | Почато користувачем | Останнє повідомлення | Відповідей | Дії |
---|---|---|---|---|---|
Практична робота: Доступна екскурсія Києвом
Заблоковано
|
|
|
1 |
|
|
Доступна ексурсія Києвом
Заблоковано
|
|
|
1 |
|
|
Доступна екскурсія
Заблоковано
|
|
|
1 |
|
|
Нагадування!!1
Заблоковано
|
|
|
2 |
|
|
Практична робота інклюзія та соц-реаб.туризм
Заблоковано
|
|
|
1 |
|
|
Практична робота: Доступна екскурсія
Заблоковано
|
|
|
1 |
|
|
Практична робота: Доступна екскурсія
Заблоковано
|
|
|
1 |
|
|
ivanko
Заблоковано
|
|
|
1 |
|
|
veronicasergiivna0120@gmail.com
Заблоковано
|
|
|
1 |
|
|
Практичне завдання з курсу
Заблоковано
|
|
|
9 |
|
|
|
|
0 |
|
||
Робота під час карантину.
Заблоковано
|
|
|
0 |
|