Topic outline

  • General

    Ідентифікатори конференцій в ZOOM  - 5173737931 

                             

    код доступу 11111 

    Завершення курсу передбачає проходження опитування за посиланнями:
    "Курс навчальної дисципліни очима здобувача освіти"
    ps://form s.gle/w L aPrhbE O o8D w Y E i8»
     та
    «Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти з інвалідністю »
    https.//form s.д 1e/bQ erqm pD d E H fllo v S 6


                     Дистанційне навчання

     Лекція Тема 1. Соціальна інклюзія як шлях до створення «суспільства для всіх»

    1.1 ІНВАЛІДНІСТЬ ТА СУПІЛЬСТВО

    1.2 РОЗБУДОВА ІНКЛЮЗИВНОГО СУСПІЛЬСТВА

    1.3 Законодавчо-правові аспекти в сфері інклюзії (інклюзивного туризму)
     (законспектувати лекцію)

    Лекція Тема 2. Інклюзивно-реабілітаційний туризм: недискрімінаційність, безбар'єрність та доступність туристичних послуг. 

      2.1 Сутність та зміст інклюзивного туризму як засобу соціально-психологічної реабілітації людини в сучасному світі.

      2.2   Розвиток інфраструктури та інформаційна доступність як основний фактор створення безбар’єрного середовища.
      2.3  Міжнародний досвід розвитку інклюзивного туризму.
        (законспектувати лекцію)

     Лекція Тема 3. Активний відпочинок та супровід туриста з інвалідністю.

      3.1   Історія рекреаціації для людей з інвалідністю в світі та Україні.

      3.2   Дискримінація, бар’єри і доступність.

     (законспектувати лекцію)

     Лекція Тема 4. Активний відпочинок та супровід туриста з інвалідністю.

     3.3   Методологічні основи розробки туристичних маршрутів для категорії туристів з інвалідністю.

     Лекція Тема 5. 

    Зелений(екологічний) туризм  як вид туризму для людей з інвалідністю: комунікації, безпека, досяжність, ужитковість.

     4.1    Екотуризм як важлива складова стратегії сталого розвитку України.

     4.2    Сучасні види екотуризму та екотурів в Україні та світі.

     Прошу Вас законспектувати необхідний матеріал в свої конспекти, в посібнику є всі визначення які Вам потрібно опрацювати: "інклюзивний туризм", "інфраструктура туризму",визначити всі категорії туристів, які підпадають під інклюзивний простір,  описати п’ятірку найбільш комфортних європейських міст для туристичних подорожей осіб з низькою чи обмеженою мобільністю в контексті міжнародного туризму. 

    Прошу Вас законспектувати необхідний матеріал в свої конспекти: Як провести інклюзивний захід з метою просування нового туристичного продукту, орієнтованого на споживача з інвалідністю( у додатках посібника є відповідна таблиця (Додаток №6 Алгоритм проведення інклюзивної презентації туристичного продукту). 

    Прошу дати визначення в конспектах "Зелений(екологічний)туризм", визначити види екотурів(навести приклади з рекреаційних зон України та світу, Додаток №5  Види екотуризму та екотурів)

    Практичне завдання розміщайте на платформі для атестації у відкритому вікні  

    Додаткові обговорення можливі у вайбер-групі, на телеграм-каналі




  • ТЕМА 2

                                 ТЕМА "ІНВАЛІДНІСТЬ ТА СУСПІЛЬСТВО"

                                       ПРОБЛЕМИ ДО ОБГОВОРЕННЯ :

    1.  СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ "ІНВАЛІДНІСТЬ"

    2. РЕАЛІЗАЦІЯ НОРМ КОНВЕНЦІЇ ООН ПРО ПРАВА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ В УКРАЇНІ

    3.  ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СОЦІАЛЬНОЇ  ІНТЕГРАЦІЇ

                      ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ:

    1. ОХАРАКТЕРИЗУВАТИ ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ КОНВЕНЦІЇ ООН ПРО ПРАВА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ

    2. ВИЗНАЧИТИ ЯК РЕАЛІЗУЮТЬСЯ НОРМИ КОНВЕНЦІЇ ПРО ПРАВА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ В УКРАЇНІ

    3. ДОСЛІДИТИ МЕТУ ТА СУЧАСНІ ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ

  • Topic 3

                              ТЕМА "ІНКЛЮЗИВНИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР"

                                    ПРОБЛЕМИ ДО ОБГОВОРЕННЯ:

    1. ІНТЕГРАЦІЯ, АДАПТАЦІЯ, ІНКЛЮЗІЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ

    2. ОСОБИСТІСТЬ ТА КОМПЕТЕНЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ

    3. АЛГОРИТМ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗВО

                        ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ:

    1. ОХАРАКТЕРИЗУВАТИ НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ІНКЛЮЗИВНИХ  ПРОЦЕСІВ В УКРАЇНІ

    2. ВИЗНАЧИТИ - ЩО ВКЛЮЧАЄ ІНКЛЮЗИВНА ПОЛІТИКА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ (ЗВО)

    3. ОХАРАКТЕРИЗУЙТЕ  УСПІШНІСТЬ ПРОЦЕСУ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ З ІНВАЛІДНІСТЮ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ

  • This topic

    Topic 4

                      ТЕМА "СУТНІСТЬ ІНКЛЮЗИВНОГО ТУРИЗМУ"

                                      ПРОБЛЕМИ ДО ОБГОВОРЕННЯ:

    1. ЗМІСТ ПОНЯТТЯ "ІНКЛЮЗИВНИЙ ТУРИЗМ"

    2. ДОСТУПНА ІНФРАСТРУКТУРА ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ

    3. КОНЦЕПЦІЯ СУЧАСНОГО МІСЬКОГО УРБАНІЗМУ ТА "КАРТА ДОСТУПНОСТІ" ДЕРЖАВНИХ, СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНИХ, ІСТОРИЧНИХ ОБ'ЄКТІВ

                         ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ:

       - ПІДГОТУВАТИ НАУКОВИЙ РЕФЕРАТ  З ПРОБЛЕМ ТЕМИ ТА ПРЕЗЕНТУВАТИ ЙОГО НА СЕМІНАРІ

  • Тема 5

               ТЕМА "МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОГО ТУРИЗМУ"

                                                    ПРОБЛЕМИ ДО ОБГОВОРЕННЯ:

    1, РОЛЬ ІНКЛЮЗИВНОГО ТУРИЗМУ В РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ

    2. РЕАЛІЗАЦІЯ СОЦІАЛЬНОЇ ФУНКЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО ТУРИЗМУ В КРАЇНАХ СВІТУ

    3. УЗАГАЛЬНЕНИЙ ДОСВІД РОЗБУДОВИ СВІТОВОГО ІНКЛЮЗИВНОГО ТУРИЗМУ

                                      ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ:

        - ПІДГОТУВАТИ НАУКОВИЙ РЕФЕРАТ  З  ПРОБЛЕМ ТЕМИ

  • ТЕМА 6

                    ТЕМА " ПРОБЛЕМИ ДИСКРИМІНАЦІЇ, БЕЗБАР'ЄРНОСТІ ТА

                                             ДОСТУПНОСТІ В ТУРИЗМІ"

                                         ПРОБЛЕМИ ДО ОБГОВОРЕННЯ:

    1. П'ЯТЬ ПРИНЦИПІВ КОМФОРТНОСТІ В ПОДОРОЖАХ

    2. ПРАВОВА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОСТУПНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

    3. БУДІВЕЛЬНІ НОРМИ ТА УНІВЕРСАЛЬНИЙ ДИЗАЙН ТЕРИТОРІЇ

    4. ДОСТУПНІСТЬ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ

    5. ПРОБЛЕМИ ТРАНСПОРТУВАННЯ ТУРИСТІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ

                         ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ:

    - ПІДГОТУВАТИ НАУКОВИЙ РЕФЕРАТ ЗА ОДНІЄЮ З ПРОБЛЕМ ТЕМИ

  • Topic 7

                          ТЕМА "МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ

            ТУРИСТИЧНИХ МАРШРУТІВ ДЛЯ ТУРИСТІВ З ІНВАЛІДНІСТЮ"

                              ПРОБЛЕМИ ДО ОБГОВОРЕННЯ:

    1. АЛГОРИТМ ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО ЗАХОДУ З МЕТОЮ ПРОСУВАННЯ НОВОГО ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ

    2. ВИКОРИСТАННЯ ДОПОМОГИ КОРПУСУ ВОЛОНТЕРІВ

    3. ОЗНАЙОМЧА ПРОГРАМА ЩОДО ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ

                      ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ:

    - ПІДГОТВАТИ НАУКОВИЙ РЕФЕРАТ ЗА ОДНІЄЮ З ПРОБЛЕМ ТЕМИ, ПЕРШОДЖЕРЕЛО - ПІДРУЧНИК , ПАРАГРАФ 3.3 НА СТОРІНЦІ КУРСУ

  • Topic 8

                        ТЕМА: "ЕКОТУРИЗМ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЇ СТАЛОГО

                                                  РОЗВИТКУ УКРАЇНИ"

                                      ПРОБЛЕМИ ДО ОБГОВОРЕННЯ:

    1. СУТНІСТЬ ЕКОЛОГІЧНОГО ТУРИЗМУ

    2. СУЧАСНІ ВИДИ ЕКОТУРИЗМУ В СВІТІ ТА В УКРАЇНІ

                                ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ:

      - ПІДГОТУВАТИ НАУКОВИЙ РЕФЕРАТ ЗА ОДНІЄЮ З ПРОБЛЕМ ТЕМИ

  • Topic 9

    ТЕМА "ДОСТУПНИЙ ТУРИСТИЧНИЙ МАРШРУТ "ЛІСОГОРСЬКИЙ ФОРТ"

                                 ПРОБЛЕМИ ДО ОБГОВОРЕННЯ:

    1. ТУРИСТАМ З ЯКИМИ  ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ ПРОПОНУЄТЬСЯ МАРШРУТ

    2. ОБ'ЄКТИ ДОСТУПНОЇ ЕКСКУРСІЇ

    3. ЯКІ ВИДИ СУПРОВОДУ ПРОПОНУЮТЬСЯ ТУРИСТАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ НА ЦЬОМУ МАРШРУТІ

                           ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ:

    1. ОЗНАЙОМТЕСЬ ЗІ ЗМІСТОМ ОСНОВНОГО ПІДРУЧНИКА, ПІДРОЗДІЛ 4.3

    2. РОЗРОБІТЬ ПРЕЗЕНТАЦІЮ АВТОРСЬКОЇ ДОСТУПНОЇ ЕКСКУРСІЇ