Орієнтовний перелік питань до іспиту

1. Діяльність молодіжного працівника

2. Методи соціальної роботи з неблагополучною сім’єю

3. Основні напрями соціальної робити з дітьми

4. Технології соціальної роботи із сім'єю

5. Соціальне сирітство: причини, масштаби та наслідки

6. Характерні особливості професійного самовизначення молоді

7. Нормативно-правове забезпечення соціальної підтримки сімей з дітьми.

8. Поняття «сімейно орієнтований підхід».

9. Принципи сімейно орієнтованого підходу.

10. Раннє виявлення сімей з дітьми, які потребують підтримки.

11. Концепція оцінки потреб дитини та сім’ї.

12. Технологія ведення випадку, її сутність.

13. Зміст послуги сімейного патронату.

14. Альтернативні форми сімейного виховання.

15. Класифікація сімей за різними ознаками.

16. Функції сім’ї.

17. Сімейні ролі.

18. Класифікація сімей клієнтів соціальної роботи.

19. Заклади і установи, які уповноважені проводити соціальну роботу з

сім’єю.

20. Завдання суб’єктів соціальної роботи з дітьми та молоддю.

21. Головна мета соціальної роботи з дітьми та молоддю.

22. Сутність забезпечення найкращих інтересів дитини

23. Потреби, права дитини, її благополуччя та безпека

24. Сутність понять вразливі сім’ї, сім’ї у складних життєвих обставинах та

соціально небезпечні сім’ї

25. Основні напрямки державної молодіжної політики та їх вплив на зміст

соціальної роботи.

26. Особливості ведення випадку у соціальній роботі з сім’ями, дітьми та

молоддю.

27. Інституційна мережа соціальної роботи з молоддю

28. Специфіка соціальної робити з дітьми «вулиці»

29. Організаційно-методичні основи соціального супроводу

30. Прийомна сім’я як об’єкт соціальної роботи

31. Інституційна мережа соціально-правового захисту дітей

32. Основні напрямки соціальної роботи з молоддю

33. Алгоритм ведення випадку.

34. Оцінка рівня безпеки дитини.

35. Мета, зміст та алгоритм початкової оцінки потреб дитини та її сім’ї.

36. Зміст соціального супроводу.

37. Мета комплексної оцінки потреб дитини та сім’ї. 

39

38. Методи здійснення комплексної оцінки.

39. Діагностичний інструментарій комплексної оцінки потреб дитини та

сім’ї.

40. Зміст соціальної роботи з молоддю

41. Соціальна робота з дітьми з інвалідністю

42. Неблагополучна сім’я як соціальне явище

43. Зміст соціальної робити з дітьми

44. Молодіжна політика: мета, завдання, функції та принципи

45. Карта соціальних зв’язків, генограма, екокарта, картка бажань та їх роль у

соціальній роботі з сім’ями та особами.

46. Структура Особової справи отримувача соціальних послуг

47. Види соціальних послуг в громаді для підтримки сімей та дітей.

48. Поняття громади, дружньої до дитини.

49. Поняття активізації громади.

50. Напрями, форми та методи активізації громади на підтримку сімей з

дітьми.

51. Види соціальних послуг в громаді для підтримки сімей та дітей

52. Поняття «професійна компетентність фахівця з соціальної роботи».

53. Основні напрями діяльності, завдання та функції у роботі з сім’ями, дітьми

та молоддю.

54. Представництво інтересів клієнта у соціальній роботі з сім’ями, дітьми та

молоддю.

55. Молодь, як соціально-демографічна спільнота

56. Державна політика у сфері захисту дитинства

57. Особливості державної підтримки сімей, які опинилися у складних

життєвих обставинах

58. Специфіка сім’ї як соціального інституту

59. Нормативно-правові документи, які регулюють питання прав і інтересів

дітей

60. Загальне визначення молоді

61. Зміст поняття «медіація»

62. Сутність сімейної групової наради

63. Концепція ненасильницького спілкування

64. Організаційно-правові форми соціального захисту дітей сиріт

65. Соціальна робота з молоддю з числа порушників закону

66. Соціальне інспектування

67. Види матеріальної соціальної допомоги сім’ї

68. Організація соціально-правового захисту дітей жертв насильства

69. Специфіка соціальної роботи з молоддю з інвалідністю

70. Завдання, що розв’язує соціальний працівник у сім’ї

71. Активність сім'ї як клієнта соціальної роботи виходить з принципу її

суверенності

72. Використання ресурсів сім’ї у роботі з нею

73. Поняття «проблемна ситуація» та «важка життєва ситуація»

74. Принципи соціальної роботи з сім’єю 

40

75. Сучасні інструменти поліпшення соціальної ситуації сім'ї

76. Моделі деінституціалізації

77. Типологія опікунських сімей

78. Соціально-економічне забезпечення опікунських сімей

79. Зміст соціальної роботи з опікунськими сім’ями

80. Неблагополучна сім’я як соціальне явище

81. Моделі надання послуг сім’ям.

82. Соціальне забжезепчення дітей-сиріт

83. Шляхи удосконалення змісту і виховання дітей в інтернатах

84. Особливості опіки та піклування про дітей-сиріт в закладах державного

опікунства

85. Домашнє насилля, його особливості та види

86. Законодавство України з попередження насильства в сім’ї

87. Теорія та практика соціальної профілактики насильства в сім'ї

88. Теорія та практика соціальної реабілітації потерпілих від насильства в

сім'ї

89. Соціальна та освітня інклюзія

90. Моделі соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями

91. Організація соціально-правового захисту дітей жертв насильства,

проституції

92. Законодавча та інституційна база щодо реабілітації дітей, вилучених з

найгірших форм дитячої праці

93. Інституційна база ліквідації найгірших форм дитячої праці: система

моніторингу дитячої праці та супровід клієнта

94. Можливості соціального проектування у сфері діяльності молодіжної

політики

95. Умови адаптації молоді до ринкових відносин

96. Соціальна пробація та ювенальна юстиція

97. Питання та технології соціального супроводу молоді, яка повернулася з

місць позбавлення волі

98. Рівні здійснення соціальної профілактики: загальносоціальний,

спеціальний, індивідуальний

99. Характеристика загальної та спеціальної профілактики

100. . Соціально-педагогічна робота з девіантними дітьми

Paskutinį kartą keista: Sekmadienis, 2021 gruodžio 5, 18:55