Теорія і практика зв'язків з громадськістю_Подмогильна Ю.П._VS: Усі користувачі

Фільтри

Форум Форум Форум новин

Глосарій Глосарій Глосарій

Лекції 3-4. «Еволюція паблик рілейшнз в системі соціальних комунікацій» (4 год.) Сучасна концепція паблік рілейшнз у бізнесі

Завдання Завдання завдання

Завдання Завдання Практичне заняття 3. «Громадськість у сфері паблик рілейшнз» (2 год.)

Засоби паблік рілейшнз у бізнесі

Завдання Завдання реферат

Завдання Завдання Практичне заняття 4. «Громадська думка та її дослідження» (2 год.)

Тема 4

Завдання Завдання тести

Лекція 5. «Паблик рілейшнз як соціальний інститут» (2 год.)

Завдання Завдання Практичне заняття 5. «Комунікація і вплив на громадську думку» (2 год.)

Лекції 6-7. «Паблик рілейшнз у функціональній структурі організації» (4 год.)

Завдання Завдання 6-7

Практичне заняття 6. «Етика паблик рілейшнз» (2 год.)

Завдання Завдання 6

Практичне заняття 7. «Корпоративна культура і PR» (2 год.)

Завдання Завдання ситуативні задачі

Завдання Завдання контрольна робота

Лекція 8. «Загальні засади управління PR-процесом» (2 год.)

Завдання Завдання 8

Практичне заняття 8. «Технології формування позитивного іміджу» (2 год.)

Завдання Завдання 8

Лекція 9. «Дослідницька робота та методи з’ясування PR-проблеми» (2 год.)

Завдання Завдання 9

Практичне заняття 9. «PR у кризових і конфліктних ситуаціях» (2 год.)

Завдання Завдання Теми для семінарської роботи

Лекції 10-11. «Розроблення плану PR-програми» (4 год.)

Завдання Завдання 10-11

Практичне заняття 10. «Провідні принципи міжнародного паблік рілейшнз» (2 год.)

Завдання Завдання 10

Практичне заняття 11. «Ключові стратегії міжнародного паблік рілейшнз» (2 год.)

Завдання Завдання 11

Лекції 12-13. «Мобілізація зусиль на реалізацію плану PR-кампанії» (4 год.)

Завдання Завдання 12-13

Практичне заняття 12. «Принципи та технології лобіювання» (2 год.)

Завдання Завдання 12

Практичне заняття 13. «Використання PR-методів у виборчих кампаніях» (2 год.)

Завдання Завдання 13

Лекції 14-15. «Оцінювання ефективності виконання та результатів реалізації PR-програми» (4 год.)

Завдання Завдання 14-15

Практичне заняття 14. «Технології зв’язків із засобами масової комунікації під час виборчих кампаній» (2 год.)

Завдання Завдання 14

Практичне заняття 15. «Технології міжособистісних комунікацій в піар-сфері» (2 год.)

Завдання Завдання 15