2. Завдання зі створення посилань на відеоконференції Zoom для читання лекцій і проведення консультацій

Ознайомтеся з Інструкцією з використання сервісу відеоконференцзв'язку Zoom і, керуючись нею, виконайте такі дії:
  1. Зареєструйтеся на сайті zoom.us, якщо Ви не зробили цього раніше.
  2. Створіть у своєму обліковому записі необхідну кількість конференцій з параметрами приблизно такими, як показано на рис. 1. Бажано мати окремі конференції для різних дисциплін і форм навчання.
  3. У всіх своїх курсах розмістіть на видному місці (краще вгорі)  посилання на ці відеоконференції у вигляді ресурсів URL. Обов'язково зазначте і відобразіть під цим посиланням розклад, коли Ви використовуватимете цю відеоконференцію для читання лекцій, проведення консультацій тощо так, як показано в інструкції на рис. 3. 
  4. Перевірте правильне функціонування конференції і потренуйтеся керувати конференцією, запросивши до неї інших користувачів у якості студентів. Можете самі увійти в конференцію зі свого комп'ютера як викладач, а зі свого смартфона - як студент.
  5. Повідомте свого кафедрального менеджера про виконання цього завдання. Для цього натисніть внизу кнопку Відіслати завдання, напишіть і збережіть текст, в якому надайте гіперпосилання на всі свої курси.
Нагадуємо, що завдання вважатиметься виконаним тоді, коли Ви одержите за нього прохідну оцінку. Отже, оцінка засвідчує сам факт виконання Вами цієї роботи і відповідає саме стану, якості та дотриманню термінів її виконання, а не вашим знанням, вмінням тощо.