Глосарій


Browse the glossary using this index

Special | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | ALL

З

Запитання відкриті

 запитання консультанта, що не передбачають конкретну відповідь клієнта (наприклад: «Що було далі?», «Як ви відповіли?», «Що відбувалося в цей час у вас на роботі?»). Як правило, – стимулюють розповідь клієнта, спрямовують її на дослідження важливих аспектів проблеми.



Запитання закриті

запитання, що передбачають конкретну, однозначну відповідь клієнта (Наприклад, «Як довго це триває?», «Коли Ви перший раз це помітили?», «Звідки Ви про це дізналися?», «Ви самі написали заяву?» та ін.). Як правило, використовуються для отримання конкретної інформації та перевірки гіпотез.