Робоча навчальна програма дисципліни "PR та рекламна діяльність в туризмі"

Метою вивчення дисципліни «PR та рекламна діяльність в туризмі» є надання майбутнім фахівцям знань та компетенцій визначення та використання основних складових PR-технологій, формування системи знань про методи і засоби PR та реклами, розуміння та створення змісту, форми і структури PR та рекламного звернення, вибір засобу реклами для різних цільових аудиторій; засвоєння студентами видів PR, особливостей PR-технологій, механізмів їх створення та впливу у туристичній сфері. 

Основні завдання дисципліни:

-    вивчення основних аспектів PR-забезпечення діяльності організацій і установ у різних сферах життя суспільства;

-    прикладні проблеми теорії комунікації, специфіку комунікаційної системи українського суспільства, комунікацій з громадськістю;

-         теоретичні та прикладні  аспекти технологій зв‘язків з громадськістю у системі міжнародних відносин;

-         вивчення сутності реклами в системі маркетингу, класифікаційних ознак видів і засобів реклами, методів вибору тексту для рекламного звернення, прийомів застосування засобів реклами для різних цільових аудиторій, теоретичних аспектів впливу PR та особливостей PR-технологій в туризмі;

-         вивчення системного характеру PR-технологій;

-         вивчення типології PR-комунікацій;

-         формування уявлень щодо зарубіжного та вітчизняного досвіду використання PR-технологій для формування та підвищення позитивного іміджу суб‘єкта комунікації;

-         вивчення основних напрямків і каналів здійснення комунікацій;

-         ознайомлення з організаційними аспектами створення інформаційних продуктів PR, їх цілями та засобами здійснення у туристичній сфері;

-         характеристика інформаційних кампаній для туристичної галузі; формування навичок аналізу змісту та складових впливу інформаційних продуктів;

-         застосування сучасних PR-технологій у практичній діяльності та прогноз їх ефективності в залежності від адресації;

-         вивчення ефектыв впливу PR та процесу формування іміджу туристичної організації;

-         вивчення діяльності служб зв’язків з громадськістю; знайомство з методикою та практикою роботи з основними групами громадськості