Завдання 6

  1. Надати обгрунтовану відповідь на питання : Конкурентні цінові стратегії туристичного підприємства.

  2. Визначити види цінової стратегії туристичної фірми та охарактеризувати основні аспекти цінової політики при даній ціновій стратегії. На ринку послуг розміщення сформувалася ціна на рівні 250 у.о. за 1 добу проживання в номері «стандарт». Готельне підприємство пропонує проживання в номері «напівлюкс» – 300 у.о., «люкс» – 350 у.о., за одну добу. 

  3. Обрати стратегію ціноутворення та обґрунтувати основні заходи формування ціни. Туристичне підприємство пропонує круїзи по Середземному морю. Ринкова ціна такого продукту становить 600 у.о. Даний вид послуг на туристичному ринку регіону ексклюзивний. Тип ринку – олігополія.