Тематика рефератів (ІНДЗ)
1. Моделі олігополії. Ціноутворення в туризмі, яке обмежує входження у галузь.
2. Модель монопольної конкуренції в туризмі.
3. Ціни та макроекономічні проблеми економіки (інфляція, тіньова економіка, інвестиції, зовнішня торгівля).
4. Маркетинговий підхід в ціноутворенні в туризмі.
5. Методи формування ціни на продукцію природних монополій.
6. Поняття, показники та методи дослідження ринкової кон‘юнктури, їх використання для аналізу та прогнозування цін в туризмі.
7. Методи трансфертного ціноутворення. Використання трансфертного ціноутворення для створення конкурентних переваг.
8. Ризик у ціноутворенні та страхування цін в туризмі.
9. Досвід ціноутворення в туризмі та регулювання цін у розвинених країнах.
10. Демпінг як форма цінової політики в туризмі та антидемпінгове регулювання.
11. Стратегії ціноутворення на різних фазах життєвого циклу товарів і ринків в туризмі.
12. Змішані маркетингові стратегії в туризмі та фази життєвого циклу товару.
13. Еволюція ринків та динаміка цінових стратегій в туризмі.
14. Диференціація цін і цінова тактика в туризмі.
15. Оперативна цінова політика в туризмі.
16. Ціни як фактор стимулювання економічного зростання в туризмі.
17. Ціни і кон‘юнктура в туризмі на ринку України.
18. Ціни на ринку капітальних активів (інвестицій, землі, нерухомості, цінних паперів).
19. Ціноутворення на ринку науково-технічної продукції.
20. Використання трансфертного ціноутворення в туризмі для створення конкурентних переваг.
21. Ціни на ринку праці в туризмі.
22. Формування ціни бренду в туризмі.
23. Ціноутворення в туризмі в Інтернет.