Завдання 4

І. Надати обгрунтовану відповідь на питання :

  1. Формування цінової політики підприємств туристичного бізнесу в умовах конкуренції.

ІІ. Визначити особливості формування ціни на даний вид послуг. Бюро екскурсійних послуг працює на ринку чистої конкуренції. Воно пропонує нову екскурсію «Визначні пам’ятки архітектури міста». Пересічні ціни на ринку екскурсійних послуг становлять 10 у.о. для одного туриста. 

ІІІ. Обґрунтувати заходи щодо формування ціни, якщо відомо, що вартість послуг розміщення в агросадибах становить 25-50 у.о. Ринок агротуризму регіону можна охарактеризувати як ринок вільної конкуренції. В даному регіоні туристична фірма відкриває міні-готель.