Тематика рефератів (ІНДЗ)

1. Моделі олігополії. Ціноутворення в туризмі, яке обмежує входження у галузь.

2. Модель монопольної конкуренції в туризмі.

3. Ціни та макроекономічні проблеми економіки (інфляція, тіньова економіка, інвестиції, зовнішня торгівля).

 4. Маркетинговий підхід в ціноутворенні в туризмі.

5. Методи формування ціни на продукцію природних монополій.

6. Поняття, показники та методи дослідження ринкової кон‘юнктури, їх використання для аналізу та прогнозування цін в туризмі.

7. Методи трансфертного ціноутворення. Використання трансфертного ціноутворення для створення конкурентних переваг.

8. Ризик у ціноутворенні та страхування цін в туризмі.

9. Досвід ціноутворення  в туризмі та регулювання цін у розвинених країнах.

10. Демпінг як форма цінової політики в туризмі та антидемпінгове регулювання.

11. Стратегії ціноутворення на різних фазах життєвого циклу товарів і ринків в туризмі.

12. Змішані маркетингові стратегії  в туризмі та фази життєвого циклу товару.

13. Еволюція ринків та динаміка цінових стратегій в туризмі.

14. Диференціація цін і цінова тактика в туризмі.

15. Оперативна цінова політика в туризмі.

16. Ціни як фактор стимулювання економічного зростання в туризмі.

17. Ціни і кон‘юнктура в туризмі на ринку України.

18. Ціни на ринку капітальних активів (інвестицій, землі, нерухомості, цінних паперів).

19. Ціноутворення на ринку науково-технічної продукції.

20. Використання трансфертного ціноутворення в туризмі для створення конкурентних переваг.

21. Ціни на ринку праці в туризмі.

22. Формування ціни бренду в туризмі.

23. Ціноутворення в туризмі в Інтернет.


Last modified: Monday, 21 February 2022, 3:23 PM