Sekcja ogólna
Метою навчальної дисципліни є формування у студентів синергії базових уявлень у сферах туризму, соціокомунікативістики, маркетингу, PR та поєднання його з практичним знанням медіапланування як соціокомунікативної технології; формування та розвиток інструментальних компетенцій щодо інформаційних процесів в мас-медіа; освоєння теоретичних та практичних базисів медіапланування.
Завдання навчальної дисципліни:
-опанування знаннями щодо сучасних мас-медіа та специфіки їх функціонування та управління;
-оволодіння знаннями у галузях медіа-права та медіа-безпеки;
-ознайомлення з основами медіа-планування та медіа-стратегій;
-засвоєння практичних навичок щодо створення медіа-продуктів та використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій,
-оволодіння методами та прийомами виявлення джерел інформації, їх аналіз, забезпечення надійності, валідності та достовірності інформації;
-оволодіння засобами вербального спілкування та риторичними прийомами: публічні виступи, полеміка, дискусії, консультації тощо.
- Посилання на лекційні та практичні заняття в ZOOM: https://zoom.us/j/5525493538?pwd=QTJrZG83L3B0WkhzUVhSWGxnUTA1QT09Ідентифікатор конференції: 552 549 3538Код доступу: 11111
Поточний контроль, модульний контроль, підсумковий контроль (Іспит). Поточний контроль здійснюється під час проведення практичних занять та перевірки самостійного виконання індивідуальних завдань кожним студентом.
Основними формами проведення поточного контролю з дисципліни є усне опитування з кожної теми навчальної програми; письмове експрес-опитування з кожної теми навчальної програми; аналіз практичних ситуацій; модульне тестування за модулями дисципліни; виконання та перевірка індивідуальних самостійних завдань.Шкала оцінювання: національна та ECTS
Сума балів за всі види навчальної діяльності
Оцінка ECTS
Оцінка за національною шкалою
для екзамену, курсового проекту (роботи), практики
для заліку
90 – 100
А
відмінно
зараховано
82-89
В
добре
75-81
С
64-74
D
задовільно
60-63
Е
35-59
FX
незадовільно з можливістю повторного складання
не зараховано з можливістю повторного складання
0-34
F
незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни
не зараховано з обов’язковим повторним вивченням дисципліни
Список літератури для самопідготовки з курсу
1. Гаркавенко С.С. Маркетинг: підручн./ Гаркавенко С.С.- 6-те вид.- К.: Лібра, 2008.- 720 с.
2. Дашевська О.В. Маркетингова політика комунікацій: Збірник завдань для практичних занять та самостійної роботи студентів. Дніпропетровськ: Видавництво Дніпропетровського університету ім. А. Нобеля. – 2012. – 80 с
3. Дубовик Т.В. Інтернет-маркетингові комунікації : монографія / Т.В. Дубовик. – К. : КНТЕУ, 2014. – 331 с.
4. Крепак А.С. Медіапланування: класифікація показників [Текст] / А.С. Крепак // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2017. –№ 4. – С. 123–132.
5. Лозовська Г. М. Оцінка ефективності медіапланування як складової управління рекламної діяльності підприємства / Г. М. Лозовська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – № 2(1). – С. 149–153.
6. Радкевич Л. А. Систематизація цілей та задач медіапланування в рекламному менеджменті / Л. А. Радкевич // Причорноморські економічні студії. – 2016. – Вип. 12(2). – С. 26–32. 5.
7. Шевченко Г. В. Методика прийняття рішення Інтернет-провайдером щодо стратегії медіапланування рекламної кампанії / Г. В. Шевченко // Наукові записки Українського науководослідного інституту зв'язку. – 2015. – № 4. – С. 79–85.